
رینتارو که همیشه بهخاطر چهرهی جدی و ترسناکش از سوی دیگران قضاوت شده، برای اولین بار کسی را میبیند که بدون پیشداوری با او رفتار میکند. کاوروکو، با لبخند گرم و صدای آرامشبخشش، دنیایی کاملاً متفاوت از چیزی است که رینتارو به آن عادت دارد. اما همین تفاوت، چیزی است که او را جذب میکند.
با وجود تفاوتهای آشکار میان مدرسهی چیدوری و آکادمی کیکیو — از سبک زندگی گرفته تا تعصبهای قدیمی — رابطهای تازه و شکننده بین این دو نوجوان از دو دنیای متضاد شکل میگیرد. رینتارو و کاوروکو آرامآرام به هم نزدیک میشوند، در حالی که اطرافیانشان با دیدهی شک و مخالفت به این دوستی نگاه میکنند.
آیا ممکن است میان دلهای پاک، دوستیای جوانه بزند که از مرزها و پیشداوریها عبور کند؟ یا اینکه فشارهای اجتماعی و اختلافات دیرینه، مانعی بزرگ برای این رابطه خواهند بود؟ در پس ظاهر سرد و نگاههای قضاوتگر، داستانی گرم و شیرین از آشنایی، درک متقابل و پذیرش در حال شکلگیریست.
- دانلود فصل اول زیرنویس چسبیده فارسی
-
دانلود با کیفیت 1080p
-
دانلود با کیفیت 1080p x265
-
دانلود با کیفیت 720p
-
دانلود با کیفیت 720p x265
-
دانلود با کیفیت 480p
-
دانلود زیرنویس
نظر خود را بنویسید
نکات قابل توجه قبل از دانلود
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید
حقیقتا کیوت بود و من خیلی قربون صدقه تک تک کرکترا رفتم *_*
وای خیلی کیوت بود
نه خیلی معمولی بود هیچ چیز جذابی واقعنی نداشت
تنها چیزی که طرفداراش تونستن گندش کنن این بود که دختره کیوته و پسره ترسناکه
خلاصه آقا این هیچی نداره چوری که احساس میکنم نویسندش یا مانگا کاش کلا ۲ ساعت واسه نوشتن داستان فکر کرده.
معمولا شما سریالی رو تموم میکنی افسرده یا ناراحت میشی
من بعد از قسمت ۸ خستم کرد دوست داشتم تموم بره پی کارش
اگه انیمه سبک رومنس خواستید پیشنهاد میکنم اینارو ببینید
-takagi-san
-Miss nagataro
After the rain
اپیزود های خسته کننده نداره
کاملا معمولی بود تو این ژانر انتخابهای خیلی بهتری میشه داشت.
اینکه کل انیمه همش کرکترها داشتن از هم معذرتخواهی میکردن یا تشکر برام کسل کننده بود.
ممنون از سایت و تیم ترجمه فقط ۴،۵ قسمت آخر زیرنویس فارسی هماهنگ نبود.
خیلی بد بود تو ژانر رمنس خیلی خوب نبود هیچ آشناییتی از کارکتر ها نذاشتن من فقط فهمید یه دختر از کیک و پسره تو کیک فروشی خشش میاد پسره هم یه پسر قد بلند ترسناک بود و کل داستان داشت اینجوری پیش می رفت که تازه تو اپیزد دوازد فهمید عاشقه بعدهم هر اتفاق چرتو پرتی که تو گذشتشون تجربه کردن که شاید همه یکبار تجربه کردن تو زندگی شون به اسم تروما به خوردمون دادن ، به نظرم برید ، Sono Bisque Doll wa Koi wo Suru Season ، Kimi ni Todoke ، nana ASilent Voice ، ببینید ، این انیمه اونجوری که بهش رای دادن یا اینجا کامنت گذاشتن از نظر من خوب نبود
واقعا عالی بود ولی ی جاهایی خیلی شباهت به انیمه Blue box داشت
⚠️ بازم هشدار میدم این کامنتم اسپویل از قسمت آخر داره ⚠️
واقعا بین انیمه های آشغال و کلیشه ای ژانر Romance این انیمه مثل اسمش (The Fragrant Flower Blooms With Dignity) میدرخشه و قسمت آخر واقعا خیلی این اعتراف رینتارو و واگوری قشنگ بودش
انیمه عالی، ترجمه عالی درکل همه چی عالی بود
خیلی خوب بود.ولی مشخصه قراره کلی فصل داشته باشه 🥲
خیلی ممنون ❤️
سلام خوشحالم از اینکه دوباره شروع کردین.
جات فقط اینجاست ❤️
مرسی بابت فایل های باکیفیت و لینک های مستقیم
کی کامل میزاریدش اخه پخششتموم شده؟
پسره عجب fine shytایه
به خاطرات نظرات مثبتی که نوشتید دیدمش. واقعا انیمه حال خوب کنی بود تا اینجا
اگه اینو دوس داشتید محض اطلاع کسایی که شاید ندیدن آی وانت تو ایت یور پانکراس هم بیبینین اون واقعا دلنشینه
آزار داری مگه
مشتی این کجا و اون کجا😂
I want to eat your Pancras خیلی غمگین ولی این اثر شادی
میخوای ملت رو افسرده کنی؟😂
عالیییی . کیفیت ۴k هم میشه بذارید؟
Peak. در کنار dangers in my heart و kaguya sama از بهترین های رومنسه تازه هم اولشه فصل ۲ و ۳ و ۴ و اینا که بیاد ✋😐✋
با اوپنینگش خیلی حال نکردم که یهو یه دختر از ناکجا آباد میاد و به یه پسر ترسناک و منزوی میگه من میخوام بهتر بشناسمت و بعد یواش یواش باهم جور میشن ولی بعد قسمت یک و دو انیمه جذاب میشه. خیلی حال و هوای dangers in my heart یا silent voice رو داره اگه با اینا حال کردید با اینم حال میکنین. در مجموع به جز قسمت یک و تقریبا دو لایق این امتیاز بالا هست و تا این لحظه قطعا ارزش دیدن داره (البته اگه خرابش نکنن.)
سلام سایتتون عالیه>>>>>فقط لطفا یخورده قسمت ها رو زودتر بذارین
سلام عاشق سایتتونم فقط یخورده قسمتارو سریع تر بذارید❤️❤️عشقید🥹🥹
ایشالا خرابش نکنن ، هر وقت دلم گرفت بیام این انیمه رو ببینم .
به حاشیه نره و طولش ندن خراب نمیشه
🙏🏻♥️🙏🏻
به دل آدم میشینه
یه مدت حدود ۱۰ تا چپتر از مانگاش رو خوندم
این دختره انقدر مهربونه با همه که آدم فکر می کنه یه نقشه شرورانه ای داره
یا شاید هم من trust issue دارم
از نظر من تو رده های بهترین انیمه های عاشقانه قرار داره
واقعاً خیلییییی خوشحال شدم که تسلیم نشدین و دوباره دارین فعالیت میکنین خیلی ازتون ممنون🤝آریگاتو گوزایماس
🙏🏻
سلام. نمیدونم چجوری سوال بپرسم مستقیم، پس کامنت میگذارممیتونم بپرسم آیا این سایت انیمه ها و سریال هاشو سانسور میکنه یا نه؟من معمولا تو سایت خارجی میبینم…
سلام ، تمام محتوای سایت بدون سانسور قرار گرفته شدند
نه سانسور نمیکنه
عالیییی✨️🙏
یعنی این دختر عسله لامصب
ts peaks 🙏
خیلی انیمه گوگولی و قشنگیه
یکی از بهترین انیمه های عاشقانه