Takopi’s Original Sin

Takopi’s Original Sin

Takopii no Genzai | اولین گناه تاکوپی

9.00 /10

17 سافت ساب اختصاصی 6
مدت زمان : | پسرانه درام روانشناختی علمی-تخیلی |
محصول :  ژاپن
کیفیت نمایش : WEB-DL نوع انیمه : سریالی
  قسمت 6 فصل 1 قرار گرفت.
سال پخش : 2025
وضعیت : اتمام پخش

تاکوپی، موجودی شاد از سیاره‌ای دور، با آرزوی پخش شادی در سراسر کهکشان، زمین را مقصد خود قرار می‌دهد.
اما دنیای انسان‌ها برای او جای امنی نیست؛ خیلی زود در معرض خطر اسارت قرار می‌گیرد. در این میان، دختربچه‌ای عبوس به نام شیزوکا کوزه او را پیدا می‌کند، به او غذا می‌دهد و نام تاکوپی را برایش برمی‌گزیند. تاکوپی که حالا خود را مدیون او می‌بیند، تصمیم می‌گیرد به هر قیمتی لبخند را بر چهره‌ی او بازگرداند.

اما این کار آسانی نیست.
شیزوکا از سوی همکلاسی‌هایش مورد آزار قرار می‌گیرد، پدری ندارد، و مادرش هرگز خانه نیست—اما تاکوپی ساده‌دل از درک عمق این دردها ناتوان است. با این حال، شیزوکا هنوز یک منبع کوچک شادی دارد: سگ وفادارش، چَپی. پیوند عمیق میان آن دو، اشتیاق تاکوپی را برای خوشحال‌کردن شیزوکا بیش‌ از پیش می‌کند.

هرچند تلاش‌های تاکوپی برای بهتر کردن اوضاع نتایجی غیرمنتظره و گاه دردناک به‌همراه دارند، او با همه‌ی وجود می‌کوشد انسان‌ها را بفهمد، و مأموریت خود را در گسترش شادی به پایان برساند—حتی اگر بهای آن سنگین باشد.

نظرات کاربران
  1. سید

    بعد جوایز که بهش ندادن اومدم بگم بد راب شد این انیمه به شدت در حقش ظلم شد
    افسوس

    ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
  2. R3S

    انیمه قشنگی بود ولی آخرش خیلی الکی نویسنده دلیلی بر فداکاری تاکوپی آورد.
    منظورم اینکه میگه: ببین، دوربینه خرابه
    بعد یهو میگه اگه من خودمو فدا کنم یبار دیگه ازش میشه استفاده کرد
    میدونید چی میگم؟

    و قطعا امیدوارم این فکرو نکرده باشید که دارم ایراد میگیرم صرفا عجیب بود. حقا انیمه واقعا ارزش دیدنو داره و لیاقت همچین نمره بالایی رو داره
    بعد دیدن این انیمه شاید در حد ۵ دقیقه بتونید خلاصه اش کنید (به هرحال کلا ۶ قسمته)، اما روایت داستان و تایم لاین ها واقعا فکر شده بود و همچین خیلی نتیجه اخلاقی از این اثر دریافت.

    ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
  3. Angel

    با تشکر از انیمکس، به دلیل پیشنهاد انیمکس بودن دیدمش و نظرم رو میگم برای هر کسی دیگه که تا اینجا اومده و ممکنه وقت بذاره ببینه
    داستان بیشتر به مشکلات اجتماعی نوجوانان می پردازه. دیدنش بیشتر به درد والدین طلاقی یا نزدیک به طلاق که بچه دارند و شاید فرزندان طلاق میخوره و همچنین به درد افراد بی بند و بار (چه خانم و چه آقا) چون بخشی از آثار بی بند و باری در بنیان خانواده رو به تصویر میکشه
    کلا بخوام بگم ته کار میفهمید که علیرغم اینکه شاید یکی دو قسمت براتون جذاب بنظر اومده باشه، صرفاً انیمه برای انتقال یکسری پیام اخلاقی راجع به مشکلات نسبتاً رایج در جوامعی هست که در اونها خانواده بنیان محکمی نداره و تهش ممکنه به این نتیجه برسید که وقتتون رو با دیدنش هدر دادید.
    با توجه به چیزایی که گفتم حداقل برای خود من وقت تلف کردن بود و ارزش دیدن نداشت.

    ۱۴۰۵/۰۳/۰۱
  4. TH.VIRUS

    داستانش دارک بود درکل انیمه خاصیه
    هر ۶ قسمت ک داشتم میدیدم جفت کرده بودم ولی تهش با ارامش تموم شد پایانشو دوست داشتم

    ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
  5. AMIR ARSUAN

    خیلی انیمه ای خوبی بود. 💯💯💯

    ۱۴۰۵/۰۲/۲۰
  6. Setare

    نهههه
    این واقعا پایانش حال منو خوب کرد
    اصلا هم زندگیم و هم طرز تفکرمو تغییر داد
    ⛔ اسپویل(این که شخصیت ها آخرش واقعیت غیر قابل تغییر رو پذیرفتن)⛔
    هر چند نمیشه به عنوان سرگرمی یا وقت گذرونی نگاش کرد
    نه مارینا نه شیزوکا نه اون پسر عینکیه(اسمشو یادم نیست )
    همشون قربانی پدر و مادرشون بودن و تقصیری نداشتن
    از سایت آنیمس هم تشکر میکنم که اینو رایگان گذاشتید

    ۱۴۰۵/۰۲/۰۹
  7. Arasu

    من نتونستم با این انیمه گریه کنم. بعدش به این فکر کردم که نکنه من اصلا احساس ندارم و حالم خراب شد.
    یعنی خراب شدنمم به طرز عجیبی با بقیه فرق داره.

    ۱۴۰۵/۰۱/۳۱
  8. Amiralix138

    واقعا انیمه خیلی قشنگی هستش و واقعا یه تجربه جدید میسازه برا ادم .
    به نظر من بی نظیره 👍

    ۱۴۰۴/۱۲/۲۷
  9. Kashy

    سلام. این سایت سانسور میکنه؟

    ۱۴۰۴/۱۲/۲۴
    1. Gladiator

      درود خیر

      ۱۴۰۴/۱۲/۲۵
  10. علی

    ممنون از همه عوامل سایت animex که انیمه هارو رایگان در اختیار همه قرار میدید. خیلی خیلی از شما ممنونیم.

    ۱۴۰۴/۱۲/۱۸
  11. کیان کیانی

    فقط میتونم بگم شاهکار

    ۱۴۰۴/۱۲/۱۴
  12. حیدر

    عجیب و متفاوت ترین انیمه ایی که تو عمرم دیدم ارزش دیدن داره

    ۱۴۰۴/۱۰/۱۱
  13. Hilda

    دوستان این انیمه انیمه ی کوتاهیه ولی به شخصه به نظرم ارزش دیدن داره.اگه دنبال انیمه ای هستید که توش یه ابر قهرمان بیاد و ادما رو نجات بده و… بدردتون نمیخوره.این انیمه به خاطر مفاهیم و مضامینی که داره انقدر معروف شده چون شرح حال زندگی شخصیت ها دقیقا شرح حال زندگی خیلی هاس.شاید اونایی نه خیلی زندگی راحت تری داشتن براشون مسخره بیاد و خیلیا از جمله خودم موقع دیدن این انیمه شدیدا همزادپندازی کردن و با این که کوتاه بود ولی بعد مدت ها یه انیمه منو شدیدا شوکه و جذب کرد و واقعا با شخصیت ها زندگی کردم.این که بچه ها ابزار ارتباطی پدر و مادر یا اهرم فشار نیستن این که کسی که بچه بدنیا میاره باید به درستی ازش مراقبت کنه و وظیفشو بشناسه یا مثلا این موضوع که پدر و مادر نبابد برای اینده ی بچه تعیین تکلیف کنن و اگه بچه اون طوری که اونا خواستن نشد نباید طردش کنن و…. اینا‌ همه‌چیز هایی هستن نه میدونم خیلیامون تجربه کردیم و سر همین این انیمه انقدر معروف شد.

    ۱۴۰۴/۱۰/۰۹
  14. Yuki

    انیمه خیلی قشنگیه ، کیفیت ساختش هم که بینظیره ولی خیلی غم انگیزه 🫠

    ۱۴۰۴/۱۰/۰۵
  15. ابوالفضل

    بد نبود

    ۱۴۰۴/۰۹/۲۵
  16. anime_fan

    این انیمه به پدر مادر ها یاد میده که هیچ وقت بچه نیارین اگه نمی تونین جمعش کنین

    ۱۴۰۴/۰۹/۲۱
  17. hana

    روی صحبتم با اوناییه که میگن الکی نمرش بالاست و بهش میگن شاهکار.اول که پوسترش رو دیدم و به خصوص اوپنینگش حس کردم یه انیمه شاد و بچگانست ولی دیدم ازز دیدنش امتناع می کردم ولی تا یه قسمتشو دیدم نظرم عوض شد.حقیقتا کسی بخاطر غمگین بودنش دوستش نداره،منم که به سختی گریه می کنم این انیمه اشکو در آورد.ولی اینکه بتونی در چنین قالب کیوتی چنین مفهوم دارک که در واقعیت وجود داشته باشه جا بدی تبدیل به شاهکارش کرده.درواقع این انیمه زنجیره تروما رو نشون میده یعنی ترومای مادر اکثر مواقع به فرزندش منتقل میشه همون طور که دیدیم مادر نقش اصلی شخصی بود که اهمیتی به کسی نمیداد و تنها کسی که برا مهم بود خوش بود،خلاصه بگم یه آدم خودخواه و خودشیفته.و بعد ها در طول انیمه دیدیم نقش اصلی هم دقیقا داره به همون آدم تبدیل میشه و این برای سایر شخصیت ها هم صدق می کنه.این انیمه نشون میده که مادر نقش خیلی خیلی مهمی در شکل گیری روان فرزندش داره.چیزی که این انیمه رو خاص می کنه خشونتش یا غگین بودنش نیست بلکه واقعی بودنشه.

    ۱۴۰۴/۰۹/۰۴
  18. mohsen

    اصن چیشد ، چرا اینجوری تموم شد ._.

    ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
  19. حنا

    بابا چرا همه انقد طرفدار این سبک انیمه های افسردگی ان؟؟چرا بایذ یه انیمه به چرت پرتیه این امتیاز ۹ از ۱۰ بگیره؟بخدا که مردم جوگیرن

    ۱۴۰۴/۰۸/۱۱
  20. Sana

    قلبم مچاله شد از شدت درد
    امیدوارم پایانش خیلی زیبا باشه 💔

    ۱۴۰۴/۰۸/۱۱
  21. Yona

    به خاطر تمام زحماتتون ممنون❤

    ۱۴۰۴/۰۸/۰۵
  22. Erf

    سلام دوستان انیمه دوبله انگلیسی کجا گیر بیارم ؟ اینجا هست؟

    ۱۴۰۴/۰۸/۰۳
  23. Love.you

    سلام توصیه بزنید ۵ یا ۱۰ قسمت ۶ ببینید بعد از اول اخه خیلی روی ماه و انگاری درستش کردن آزارت بدهند والا من انیمه میبینم بدبختیم و زجر های زندگی گذاشتم رو فراموش کنم اما این سریال ببخشید رید توم خیلی گوه حال که شاید شما اینجوری دوست دارید زدید محشره ولی من اصلاً خوشم نیامد و این کار باید بگم نویسنده مازوخیسم داشته و …..
    دوستان روحیه گل و گوگولی عین خودم نبینید منم اشتباه کردم خندیدم میگن بده اما گفتم شاید خوشم آمد که …….. رید در حالم

    ۱۴۰۴/۰۷/۳۰
    1. lich

      سطح یک هیتر تاکوپی رو شاهد هستید، اگه فهمیدید چی گفت بهتون جایزه میدم

      ۱۴۰۴/۰۸/۰۱
  24. Alireza

    مزخرفه

    ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1. سید

      انیمه ساله جانم

      ۱۴۰۴/۰۷/۱۸
  25. 3kat

    شاهکار 🔥

    ۱۴۰۴/۰۶/۲۷
  26. امیرمحمد

    هعی واقعاً دلم گرفت. پر از مفاهیم بود این انیمه. بعد از این اسپویله…

     اینکه همه مشکلات به یه پدر و مادر روانی، بی مسئولیت ، مریض بر میگرده. آخرش کی مقصر بود؟ شیزوکا؟ یه درونگرای تنهای تنها که هیولای درونش قبل از اینکه بتونه کنترلش کنه بیدار شد. مارینا؟ که فکر میکرد مقصر بد بودن زندگیش یه دختر بدبخت تر از خودشه و بهش بی رحمانه زور می‌گفت و تا حد مرگ کتکش میزد؟ اما انیمه به ما نشون داد همه اونا اونقدری معصوم بودن که به کسی که نمیشناختن خوبی کنن. اممممماااا پدر و مادر، میتونن کاری کنن همون بچه ها به اون کسی که بی ادعا خوبی کردن حالا با کمال میل بکشنش…مقصر ترین افراد در رتبه اول مادر مارینا، یه روانی رقت انگیز که بدبختی هاش رو سر دختر بچش خالی میکرد و  در درجه دوم پدر شیزوکا که خوانوادش رو ول کرد و همسرش یه ج.نده شد(کسی چه می دونه؟ شاید مادر شیزوکا از همون اول یه ج.نده بود که پدر خانواده جوری دلسرد شد که دیگه دخترش رو هم گردن نمی‌گرفت…)جالبیش این جاست که تمام پایان های ناخوش (کشته شدن یه نفر) فقط با دخالت اختاپوس کوچولو اتفاق می‌افتاد. قسمت پنجم به ما نشون داد که قبل از اینکه اختاپوس بیاد. همه اونا هرچند با زندگی های بد داشتن زندگی میکردن!!! اما با دخالت های تاکوپی  این تعادل لب مرزی از بین می‌رفت و در عرض یه هفته یه نفر میمرد. به نظر من مهم ترین پیام انیمه این بود که آقا وقتی اصلا نمی‌دونید چه خبره، به تمام ابعاد ماجرا نگاه نکردید اصلا دخالت نکنید! شاید همون زندگی کوفتی رو هم برای کسی جهنم کردید… همنطور که در قسمت پنجم گفته شد شاید هیچ وقت نباید با شیزوکا آشنا میشدیم. یا حداقلش بدون اینکه چیزی بدونیم بخواهیم حتما شادش کنیم. هزینه شاد شدن شیزوکا مرگ یه نفر و نابود شدن زندگی یه بچه دیگه (اون پسره) بود اونم فقط شادی برای یک هفته. بعدشم که رفت و شکم دوتا خواهر ناتنی هاش رو سفره کرد…(قربون حکمت خدا برم)مهم ترین نکته بعدی هم این بود که تا وقتی سکوت کنین در برابر زور گویی، ظلم و ستم، همین آشه و همین کاسه.شاید اگه شیزوکای درون گرا هم جلوی زورگویی های مارینا می ایستاد و آنقدر نمی‌گفت هنوزم میتونم مهم نیست که چی بشه. زندگیش بدتر نمیشد(اینو خودم تجربه داشتم در دوران دبستان…)

    ۱۴۰۴/۰۶/۱۴
    1. مهیار

      نه داش ، مهمترین مفهوم این انیمه این بود که هر مرضی هم تو زندگیتون دارین به بچه هاتون منتقل نکنید و شما نه تنها بابت بچه خودتون بلکه در مقابل رفتار های بچتون هم مسئولید . زیاد درگیرش نشو

      ۱۴۰۴/۰۷/۱۷
  27. Ali

    حسی که بعد از شش قسمت دارم مثل  حس پایان یه انیمه چند صد قسمتی هستش.با همین دو ساعت زندگی کردم بعداً هم دوباره و دوباره و دوباره … مییینمواقعاً بهترین انیمه ی امسال بود 

    ۱۴۰۴/۰۵/۲۵
  28. Nz

    به نظر من انیمه خوبی بود ولی کاش پایانش رو قوی تر میساختن حتی اگه به منزله غمگین شدنش بود. پایانش رو دوست نداشتم.آخرش آبکی شدنمیشه گفت شاهکاره ولی در کل انیمه خوبیه واقعا .

    ۱۴۰۴/۰۵/۲۳
  29. 007

    یعنی آخرش اگه بد تموم میشدا(البته نمیشه گفت که انیمه  good ending  داشت) خار مادر برای مانگاکا پس نمیزاشتم…خیلی وقت بود یه انیمه رو حس نکرده بودم…انمیه که زیاد نگاه میکنی خیلی از انیمه ها دیگه مثل قبل روت تاثیر نمیزارن. خیلی وقت بود هیچ انیمه ای اینجوری منو نگرفته بود…تو دو کلمه خلاصه میشه این انیمه…compact darkness

    ۱۴۰۴/۰۵/۱۹
    1. Hilda

      دقیقا.منم انیمه های اولی که دیدم خیلی بهم چسبیدن ولی از یه جایی به بعد دیگه کیف نمیداد ولی این انیمه با این که کم بود لحظه لحظشو حفظ کردم

      ۱۴۰۴/۱۰/۰۹
  30. مهدی

    من فقط نفهمیدم چرا پسره نباید میومد سمت اینها تا خوشبخت بشه؟ واقعا چرا؟؟؟

    ۱۴۰۴/۰۵/۱۸
  31. Johnny

    چقد ندید پدید اینجا ریخته به این میگین شاهکار ؛ این انیمه به طور کلی داستان خوبی رو شروع کرد ولی داستان هنوز شروع نشده و اوج نگرفته تموم شد تا اونم به مسخره ترین پایان بندی ممکن،پتانسیلشو داشت اما فقط چند قسمت با نمره بالا بود همین الکی دور ور ندارین و از کلمه شاهکار استفاده نکنید ؛البته بعضیاتون مث اینکه ضخم خورده این یاد خودتون افتاد جوگیر شدین

    ۱۴۰۴/۰۵/۱۶
    1. Dfgh

      حاجی چرا اینقد داغونی. حتی نفهمیدی قسمت اخر منظور نویسنده چی بوده . میخواست بگه نمیشه شرایط زندگی رو تغییر داد ولی تحمل کنین و کنار بیاین .هنوز فاز کارتون دیدن داری نمیدونی زندگی واقعی چیه. توقع داشتی اخرش زندگیشونو درست میکرد به خوبی و خوشی تموم میشد؟😭 اون وقت میشد زندگی واقعی ؟ الحق که بچه ای با وجود اینکه ایران زندگی میکنی هنوز توقع رویا پردازی داری 🤣. بله شاهکار انیمه ای هستش که غول و قدرت غیرطبیعی دارن از چشماشون لیزر بیرون میاد 🤣برو اونا رو ببین خخ

      ۱۴۰۴/۰۵/۲۰
    2. امیر

      دقیقا!!!! نمیدونم چرا اینجور چرت و پرتا اینقدر طرفدار داره؟! حالا خودم تا آخر دیدما .ولی بی معنی بود به نظرم

      ۱۴۰۴/۰۶/۰۲
    3. 👍😑Mermaid

      والا نظر منم همینه😑 بنظرم یه انیمه معمولی بود که گاهی هیجانش میرفت بالا..قسمت آخرو که دیگه رغبت نمیکردم ببینم انقد افت داشت ..دارک چی واقعا🤔🤭کلن overrated 🤌

      ۱۴۰۴/۰۷/۰۱
    4. هر کسی نظر خودشو داره اما اگه دوست داری به نظرت احترام بزارم نباید به نظر بقیه توهین کنی
      اگه یه داستان که خودت بهش می گفتی شاهکار رو یه نفر زیرش اینو می نوشت تو چیکار می کردی؟
      من فقط نصفی از قسمت اول تا مرگ دختره رو دیدم ولی به نظرم واقعا یه شاهکاره البته بازم نظر شما محترمه
      بخوام براش دلیل بیارم :
      داستان داره عمقی نگاه می کنی
      دیدگاه تاکوپی توی داستان حالت طنز تلخ داره
      آدمو به فکر فرو می بره
      و یه جور نگاه جدید به شخصیتا داره
      شما شروع داستانو دوست داشتی فک می کنم چون نتونسته توقعت رو برطرف کنه دلخور شده البته این تصور منه می تونه درست نباشه ولی اگه اینجوری که فک می کنم باشه می تونم احساستو بفهمم
      اما باید اینو هم در نظر بگیریم که دیدگاه آدما یه جوری نیست چیزی که برای شما ضد ارزشه ممکنه برای من ارزش باشه و دیدن دیدگاهای خیلی ارزشمنده شاید همین تفاوت دیدگاها زندگی رو قشنگ می کنه پس می خوام بگم شاید وقتی این انیمه تموم کردم از پایانش خوشم نیاد ولی چون تونستم یه دیدگاه جدید رو ببینم و همینطور عمقی دوسش دارم
      ببخشید وراجی کردم امیدورام همه مون بتونیم تعادلو رعایت کنیم
      و اگه توی حرفام چیزی باعث ناراحتتون شد از همین حالا متاسفم

      ۱۴۰۴/۱۲/۲۴
  32. Saberofking

    عالی تا بینهایت هستید.دمتون گرم برگشتید.اگه امام زمان میومد اینقدر خوشحال نمی‌شدم که شما امدید

    ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
  33. آرین

    آهنگ بچه ها جواد یساری رو حتما گوش کنید اگه این انیمه رو میبینید

    ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
  34. Naruto52900

    چراااااااههه😭😭😭 تموم شد آخه ۶ تا همش 

    یه سوال فصل دوم هم بنظرتون میاد یا نه🤔🤔🤔

    ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
    1. 卍Fallen Angel of the Rebellion卍

      نه من مانگاشو  خیلی وقت سه سال پیش خوندم 🤣🤣🤣

      ۱۴۰۴/۰۵/۱۶
    2. 卍Fallen Angel of the Rebellion卍

      نه من مانگاشو   سه سال پیش خوندم 🤣🤣🤣

      ۱۴۰۴/۰۵/۱۶
  35. Raha

    این انیمه عالی بود با بهترین پایان بندی. بنظرم هر مادر پدری قبل بچه اوردن باید اینو ببینه تا این بلاها رو سر بچش در نیاره.

    ۱۴۰۴/۰۵/۱۱
  36. علیرضا

    منشتیبماشبتنمذبمشتسیمتباشمن
    اوکی من آرومم 
    برم دوباره با خانواده ببینمش😊
    داستان کمدی و عاشقانه خوبی داره پیشنهاد میکنم برای جمع های خانوادگی ببینیدش🗿
    فقط نمیدونم چرا بعد از دیدنش سه روزه پرش پلک گرفتم🙄

    ۱۴۰۴/۰۵/۱۱
  37. Lynette

    الان واقعا دیگه نمیدونم حقو بیشتر به کدومشون بدم 😐 هردوتاشون هم بدبختن <(_ _)>

    ۱۴۰۴/۰۵/۰۸
  38. Coco

    خسته نباشید❤️ خیلی خوبه که سایتتون برگشت 

    ۱۴۰۴/۰۵/۰۷
  39. wind

    دیدین یه وقتایی یه ایده خوب میاد و بد پیاده میشه؟فکر کنم خیلیامون اینو دیدیمولی درباره این شاهکار تنها میتونم بگم که نویسنده با قدرت تونسته ایده نابش رو گسترش بده و یه کار خیلی قوی رو ارائه بده.فقط میتونم بگم شاهکاره.

    ۱۴۰۴/۰۵/۰۶
  40. آرش

    آدم لذت میبره از مفهومی که پشت این داستانه. خیلی علاقه مند همچین آثاری ام. چه سینما چه هنر

    ۱۴۰۴/۰۵/۰۶
  41. امیر حسین

    استایل و انیمیشن مناسب همراه داستان خیلی قویی و زاویه دید مناسب از نظر هر کاراکتر باعث شده این انیمه جزو معدود انیمه های فوق‌العاده این چند وقت باشه

    ۱۴۰۴/۰۵/۰۶
  42. Matin

    خیلی انیمه ی دارکی هست ولی انیمش قشنگه

    ۱۴۰۴/۰۵/۰۶
  43. سید

    یا خود خودا از قسمت ۵ این انیمه چی سااااختن

    ۱۴۰۴/۰۵/۰۴
  44. Abolfazl

    واقعا خوشحالم که برگشتید کامل ترین آرشیو برای شماهاست توی سایتای دیگه بری یا باید اشتراک بخری یا تو تلگرام که بیشتر وقتا پروکسی وصل نمیشه واسه یه قسمت تو ده تا کانال عضو بشی. پر قدرت ادامه بدید حمایت میکنم❤️‍🩹

    ۱۴۰۴/۰۵/۰۲
  45. •_•

    اونقدر خشونت مشونت نداره اما بازم انیمه‌ی خوبیه

    ۱۴۰۴/۰۴/۲۹
    1. SHADOW SAMA

      داداش کمدیه بشین با خانواده ببین

      ۱۴۰۴/۰۵/۰۳
  46. رایان

    عالی بود ممنون از تیم انیمکس

    ۱۴۰۴/۰۴/۲۹
  47. arnia

    واقعا هم لایق بهترین انیمه‌ی فصله ، ساده و زیبا از دید تاکوپی به عمق مشکلات جامعه و خانوادگی می‌پردازه [ اگه تا الان ندیدی حتما ببین ]

    ۱۴۰۴/۰۴/۲۹
  48. سید

    ینی غیر ممکنه هر قسمت یه سکانس یه دیالوگ داره که ادم و میخکوب میکنه!!!باوو این دختره روانیه بخدا.من اولم دلم براش میسوخت ولی الان که میره جلو بیشتر مشخص میشه اصلا مخش تعطیله

    ۱۴۰۴/۰۴/۲۸
  49. Bami

    در واقع نشون میده هرکسی چقدر می تونه شیطان درون رو بروز بده. فقط آب برای شنا باشه کافیه.

    ۱۴۰۴/۰۴/۲۸
  50. Berserk

    شاید باورتون نشه ولی من تضمین میکنم،آدمایی مثل مارینا پیچ زیاده که از شانس بدم به تور منم همچین آدم سنگ دل و بیرحم خورد،و اینجوری بگم بهتون فقط خودکشی نکردم واقعا،به هر دری که فکرشو بکنین زدم تا خلاص شم از دستش حتی بعدها حاظر شدم یا بکشم یا کشته شم ولی تا وقتی مدرسه ام عوض شه نتونستم یه نفس راحت بکشم ولی تاثیر منفیشو روم گذاشت به خلاف کشیده شدم،بچه زرنگ کلاس بودم از درس و مدرسه دوری کردم و آخرش ترک تحصیل کردم فقط میخوام بگم هرجا هستی خدا ازت نگذره زندگیمو به گوه کشیدی ،ازشما هم میخوام حتما مراقب بچه هاتون باشید به سرنوشت من دچار نشن.

    ۱۴۰۴/۰۴/۲۷
    1. مهیار

      من الا آدم قوی ای هستم به لحاظ روانی ولی یه قطره از خاطراتمو بیا برات تعریف کنم . خودم یه سال جهشی خوندم سال چهارم دبستان رو و چند سال اولش مورد اذیت همگانی قرار گرفتم و آدم به شدت درونگرایی بودم . ولی اینجور آدما برای رشد و تکامل نیازن . و البته بعد از تموم شدن دبیرستانم چند تاییشون رو دیدم و با همشون رابطه خوبی دارم . وقتی برن تو جامعه اکثرشون درست میشن . البته من با چندین نوع از آزار و اذیت سر و کار داشتم . خلاصه که درکت میکنم . و فهمیدم خیلی از اون آزار و اذیت هایی که سرم میومد ، تقصیر خودم بوده بدون اینکه بفهمم . یه سری سوتفاهمات بالاخره خودم موجبشون بودم .‌ دنیا رو اصن یه جور دیگه میدیدم ، سال آخر فهمیدم تو کل دبیرستان معروفم ، منی که فکر میکردم بیحاشیه هستم . یه جریاناتی دور آدم اتفاق میوفته که خودش ازشون خبر‌ نداره . بخشیش حسادته ، بخشیش انزجاره . چون اتفاقات بد بالاخره میوفتن ، باید واکنش نشون دادن رو بلد باشه آدم . الا مطمعنم اگه تو برگردی به اون دوران یقین دارم که میدونی چطوری با مارینا چان زندگیت رفتار کنی . این بخش باید توسط خانواده ها مراقبت بشه و خانواده در نقش روانشناس عمل کنه که فعلا باهاش فاصله زیادی داریم اینو جا بندازیم . چون همون مارینا چان هم مشکلات خانوادگی داره و بلد نیست چطوری واکنش نشون بده و صادق باشه . 
      شرمنده سرتو درد آوردم ولی اون حرف آخری که زدی گفتی (از بچه هاتون مراقبت کنیم که به سرنوشت من دچار نشن) بهم فشار آورد . میتونی از هر چیزی به عنوان سلاح و دانش خودت استفاده کنی . هر سختی ای که کشیدی تو رو به فرد امروزی که هستی تبدیل کرده ، امیدوارم همه این حرفو بفهمن 

      ۱۴۰۴/۰۵/۰۴
      1. AlirezaMA

        تو مشکلی نداشتی عزیز دل همه توی یه سنی بچن و کم عقلن ، خیلی معروفه که میگن فحش بچه صلواته آدم بزرگ هم میشه سعی میکنه که از آدم های سمی فاصله بگیره و اگر مجبوره باهاشون یجا باشه باید مطمئن باشه که نمیتونن بهش صدمه بزنن کسی که به تو صدمه میزنه توهم بهش صدمه بزن  ، مهم نیست که توی جامعه همه از آدم خوششون بیاد چون آخرش فقط کفنت مال خودته یادت باشه هرجایی میخوای برسی مهم ترین فاکتور اینه که به هیچ کس اعتماد نکنی و سفره دلت رو باز نکنی .

        ۱۴۰۴/۰۵/۲۰
      2. علیرضا

        به مردی تبدیل بشو که بچه بودی آرزو داشتی اون شخص کنارت بود (قدرتمند،مهربان، باهوش ، زیرک و….)

        ۱۴۰۴/۰۵/۲۰
      3. ritosenpai

        جالبه

        ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
      4. مهیار

        حالا علیرضا ، من که اینقدر ماجرا و رمز و راز تو زندگیم دارم حتی اگه یه کتابم بنویسم بازم هیچی دربارم قابل درک نخواهد بود ‌. برای من فرقی نداره واقعا هر چیزی رو بگم تو اینترنت یا نگم چون اصن دنبال قضاوت بقیه نیستم هیچوقت جزو اولویت‌هام نبوده . ولی اگه اون رفیقمون برزرک رو میگی ، باهات موافقم . یه عده همیشه هستن که دنبال سواستفاده از احساس آدمان ‌و خوبه آدم مراقب باشه . 

        ۱۴۰۴/۰۷/۱۷
  51. مهیار

    توییست (چرخش داستان) پشت توییست ، پشت توییست . نماد واقعی غافلگیری در دنیای انیمه . یه نویسنده جاه طلب با یه مقدمه فوق العاده ساده می‌تونه چنین شاهکاری رو خلق کنه اگه به درستی از پتانسیل داستان خودش خبر داشته باشه . از اوناست که میخوام بگم اگه نبینی نصف عمرت بر فناست و هنوز تازه قسمت ۳ومش اومده . 

    ۱۴۰۴/۰۴/۲۷
    1. مهیار

      نصف عمر نه ولی بازم دیدنش واجبه 

      ۱۴۰۴/۰۵/۱۱
  52. ساغر

    عالی واقعا ممنون که برگشتید🙏🏻

    ۱۴۰۴/۰۴/۲۶
  53. Hosein

    ی سوال این اثر کلن ۶ قسمته یا فصل دو هم دارع؟ چون مانگاش ۱۶ چپتره ب خاطر اون پرسیدم 

    ۱۴۰۴/۰۴/۲۵
  54. Akana

    یه فریم از زندگی جوان ایرانی به سبک ژاپنی

    ۱۴۰۴/۰۴/۲۴
    1. حیدر

      داش زندیگیمون اینقدر دیگه دارک نیس انصافا😂

      ۱۴۰۴/۱۰/۱۲
  55. بیکار

    به ایران خوش اومدید 🤣🤣🤣

    ۱۴۰۴/۰۴/۲۳
    1. الاف

      تازه بدتره

      ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
  56. OZeNNzO

    جرعت دیدن ندارم 🫠

    ۱۴۰۴/۰۴/۲۳
  57. سید

    خب معلوم میشه مشکل از خانواده س محیط خونه س نه خود بچه !!!چقد خوبه این انیمه در عین حال درد ناک و غمگین

    ۱۴۰۴/۰۴/۲۱
  58. امیرحس

    خیلی ممنون که برگشید   من از قدیم طرفداران بودم  شاید بالای ۵۰ تا انیمه از سایتتون دیدم ممنون که برگشتید

    ۱۴۰۴/۰۴/۲۰
    1. SHADOW SAMA

      داداش من گینتاما با وان پیس رو از اینجا دیدم تازه انیمه های خورده رو حساب نمیکنم:)

      ۱۴۰۴/۰۵/۰۳
  59. Koorosh

    قسمت جدید کی میاد ؟

    ۱۴۰۴/۰۴/۲۰
  60. کوروش

    چقد وحشتناک بوووود 😭😭💔

    ۱۴۰۴/۰۴/۲۰
  61. Takopi

    این چی بود دیگه لامصب دق کردم💔😞. سوبارو ورژن تاکوپی❤️‍🔥👌

    ۱۴۰۴/۰۴/۲۰
  62. Berzerk

    اندازه ی برزرک ناراحت شدم بعد دیدن این انیمه با دو قسمت

    ۱۴۰۴/۰۴/۱۸
  63. Sina

    فوق العادست این انیمه حتمی ببینید بنظرم از اوناست که به ندرت تو دنیای انیمه پیدا میشه

    ۱۴۰۴/۰۴/۱۸
  64. OZeNNzO

    قلبم زخم زد این انیمه🫠

    ۱۴۰۴/۰۴/۱۸
  65. کریزلکس

    این چی بود که من دیدمممممم

    ۱۴۰۴/۰۴/۱۴
  66. mmd

    خیلی شبیه made in abyss عه. ظاهر کودکانه و عمق داستانی به شدت دارک :))

    ۱۴۰۴/۰۴/۱۴
    1. سید

      نه از اونم دارک تره

      ۱۴۰۴/۰۴/۱۴
  67. سید

    ناموسا خیلی انیمه ی عجیبیه هر قسمت دارک ترم میشه !!!

    ۱۴۰۴/۰۴/۱۴
  68. Sahar🍟

    اگه روحیتون اوکی نیست نبینید 🌚🫠

    ۱۴۰۴/۰۴/۱۲
  69. Pangetla

    کمدیه

    ۱۴۰۴/۰۴/۱۲
    1. علی

      اره کمدیه اونم کمدی ای

      ۱۴۰۴/۰۴/۲۱
    2. Koorosh

      فععععک نکنم 🗿💔

      ۱۴۰۴/۰۴/۲۱
    3. mia

      خیلی کیوته حتما با بچه های فامیل ببین 

      ۱۴۰۴/۰۴/۲۲
      1. anime_fan

        دقیقا برای انتقام از بچه فامیل عالی عالیه

        ۱۴۰۴/۰۹/۲۱
    4. ehs127u

      اره خیلی کمدیه از شدت ناراحت کننده بودن خندت میگیره

      ۱۴۰۴/۰۵/۰۱
  70. ALI

    خیلی دارک بود جدی می گم بعد از دیدن قسمت اولش تمام تن و بدنم داره می لرزه و نفسم بالا نمیاد واقعا با آمادگی کامل برین سراغش و ببینینش خیلی ترسناکه😐💔

    ۱۴۰۴/۰۴/۱۲
    1. ehs127u

      ترسناک نیست به طور وحشتناکی دارک و غمگینه😣

      ۱۴۰۴/۰۵/۰۱
  71. الاف

    داستان شروع نشده تموم شد

    ۱۴۰۴/۰۴/۱۱
    1. Mahdi

      آره کلا ۶ قسمته

      ۱۴۰۴/۰۴/۲۵
  72. میلاد

    دارک ترین انیمه چن سال اخیره این چی بود دیدم !!!

    ۱۴۰۴/۰۴/۱۰
  73. Mahmood

    خیلی اثر زیباییه ارزش دیدن داره❤️

    ۱۴۰۴/۰۴/۱۰
  74. Amir

    خیلی قشنگه و فوق‌العاده‌ست ولی دیدنش اعصاب واقعا قوی میخواد

    ۱۴۰۴/۰۴/۱۰
  75. Morteza

    واقعا اثر قشنگیه

    ۱۴۰۴/۰۴/۱۰
  76. Himaroya

    این خیلییی غم انگیزه 😭ثانیه به ثانیه غم انگیزه 

    ۱۴۰۴/۰۴/۰۹
  77. میلاد

    کیفیت ساخت حقی داره…

    ۱۴۰۴/۰۴/۰۹
  78. Yazdan_b

    ممنون که برگشتید ❤️‍🩹

    ۱۴۰۴/۰۴/۰۹
  79. علی

    ممنون.کارتون درسته

    ۱۴۰۴/۰۴/۰۹
  80. Behshadtohi

    یه صحبت با تیم animex آقا خیلی ممنون که دوباره شروع کردید به خدا هیچ جا دیگه نمیشه انیمه پیدا کرد یا باید اشتراک بخری که خیلی خیلی گرونه یا باید تو کانال های تلگرام دانلود کنی که برای هر قسمت باید نزدیک به ۱۰،۱۵ نفر دعوت کنی من همه جوره که بتونم از شما حمایت میکنم

    ۱۴۰۴/۰۴/۰۹
  81. AmirAli.SI

    ارزش دیدن داره؟

    ۱۴۰۴/۰۴/۰۹
    1. Pangetla

      ببین قشنگه

      ۱۴۰۴/۰۴/۱۲
    2. امیر

      نه واقعامن مانگاشو هم خوندم که میگم

      ۱۴۰۴/۰۵/۱۲
      1. فلانی

        کجا مانگاشو خوندی،ترجمه شده بود؟

        ۱۴۰۴/۰۷/۰۸
        1. lich

          داداش انیمه خیلی خوب اقتباس کرده، یعنی نسبت به مانگا حذفیات خاصی نداره، نمیدونم ترجمه فارسی داره یا نه ولی برای درک بهترش هم بهتره که همون ترجمه‌ی انگلیسیش رو بخونی. موقع ترجمه انیمه، مانگا هم مدنظر بود تا اگه جایی فرقی بین منبع و اثر اقتباسی دیده شد اشاره بشه ولی خب همونطور که گفتم انیمه به منبع وفادار بوده. در هر صورت اگه برات پیدا کردن کل مانگا به صورت یه جا سخته، چت تلگرام خودمون پیام بدی برات میفرستمش.

          ۱۴۰۴/۰۸/۰۱
      2. فلانی

        مانگای ترجمه شدشو خوندی؟از کجا؟

        ۱۴۰۴/۰۷/۰۸
    3. Anime_Lover_For_Ever

      داره ولی درد هم داره

      ۱۴۰۴/۰۹/۲۱

نظر خود را بنویسید

تأیید: ۵ + ۵ = ?

کانال تلگرام انیمکس

صفحه اینستاگرام انیمکس

اطلاعات مرتبط
  • تیم ترجمه: Animex | انیمکس
  • مترجم: Lich

نکات قابل توجه قبل از دانلود

1. تمامی عناوین سایت به صورت اصلی و بدون دستکاری می باشد.
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید


صفحه اصلی فیلم سریال انیمه کره ای ترکی بزودی
دوبله فارسی
جستجو
فیلترهای عمومی