
Saikyou no Ousama, Nidome no Jinsei wa Nani wo Suru? Season 2
The Beginning After the End Season 2 | آغاز پس از پایان فصل 2
قسمت
10
فصل
2 قرار گرفت.
روز پخش هفتگی : چهارشنبه
|
سال پخش : 2026
فصل دوم انیمهی The Beginning After the End
- دانلود فصل دوم زیرنویس چسبیده فارسی
-
دانلود با کیفیت 1080p x265
-
دانلود با کیفیت 720p x265
-
دانلود با کیفیت 480p
نظر خود را بنویسید
اطلاعات مرتبط
- تیم ترجمه: Animex | انیمکس
- مترجمان: BlackNava & WhiteNava
نکات قابل توجه قبل از دانلود
1. تمامی عناوین سایت به صورت اصلی و بدون دستکاری می باشد.
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید
برچسب ها
Fantasy
Isekai
Nidome no Jinsei wa Nani wo Suru? Season 2
Nidome no Jinsei wa Nani wo Suru? Season 2 با زیرنویس فارسی
Nidome no Jinsei wa Nani wo Suru? Season 2 زیرنویس فارسی
Saikyou no Ousama
The Beginning After the End Season 2
The Beginning After the End Season 2 زیرنویس فارسی
آغاز پس از پایان فصل 2
آغاز پس از پایان فصل 2 زیرنویس فارسی
تماشای آنلاین انیمه
دانلود Saikyou no Ousama
دانلود آغاز پس از پایان فصل 2
دانلود انیمه
دانلود انیمه Saikyou no Ousama
دانلود انیمه The Beginning After the End Season 2
دانلود انیمه The Beginning After the End Season 2 با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه آغاز پس از پایان فصل 2
دانلود انیمه آغاز پس از پایان فصل 2 با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه جدید Saikyou no Ousama
دانلود انیمه جدید The Beginning After the End Season 2
دانلود انیمه جدید آغاز پس از پایان فصل 2
دانلود رایگان انیمه Saikyou no Ousama
دانلود رایگان انیمه The Beginning After the End Season 2
دانلود رایگان انیمه آغاز پس از پایان فصل 2
فانتزی
تا دیدم مانهواش انیمه داره اومدم ببینم انیمش چطوره که دیدم طبق نظرات ظاهرا انیمش اثر رو به گند کشیده حیف این اثر میتونست انیمه خفنی داشته باشه
خیلی ممنون از سایت انیمکس.
سلام فصل اولش عالیه که نه خوب بود متوسط بود حداقلش اولاش عالی بود و وسط و آخراش متوسط بود و خلاصه قابل تحمل ولی فصل جدید یا دومش شکست سریال است خیلی ناراضی هستم ازش.
به طور مثال نقش اصلی هی زرت و پرت میگه من پادشاه بودم من ال من بل هی خودشو مقایسه میکند و قدرت و دیگه خانواده الان دارم اون وقت نداشتم غیره و بعد در مبارزه های این فصل دومش مخصوصاً قسمت اول با اون عنکبوت تار زن از دهان و ملت یخ میبندن و خلاصه مبارزه های حساس مثلاً ضربات هاش هی و هی و هی یک تصویر تکرار و تکرار و تکرار میشه جوری در قسمت اول این روش سه بار در هر صحنه تکرار میشه که با خودم گفتم یعنی قراره کل این فصل همینجوری بره و خوب نکات خوبشم هست ولی بنده سره همین که تکرار میکند یک مبارزه و اون دید و صحنه و هی میپرد به زندگی قبلش که من پادشاه بودم یک حس بد میدهد و تازه در فصل اول این اژدهای کوچک لال بود یعنی حرف نمیزد در قسمت فصل جدید یهویی میبنید حرف بزن شده.
در کل ارزش یک بار دیدن دارد نه که بد باشد و امیدوارم در ادامه بهتر بشود والا خودم که فصل اولش پاک کردم باهاش ارتباط نگرفتم و امیدوارم شما خوشتون بیاد.
میگم ها سرم گیج میره در مبارزه ها حرکات سه بار تکرار میکند یعنی چی…
و در آخر طبق معمول ممنونم از آدمین عزیزم که نظرات مرا میخواند.
خدایش امتیاز ۵ لیاقت سازنندش بود. برای بچه های کودک و خرسال مخاطب قرار داده .
فقط حیف شد. من تک رو مانهوا خوندم بعد انیمه اش دیدم خیلی حال کردم ولی …. افسوس .
عن زد به اثری می تونست خفن تر از تک رو بشه. تک رو با مانهواش تراز تقریبا برابری داشتن اما آنچه هست شاهدین .
حااااجی من این مانهوا رو تا چپتر ۲۰۰ خوندم اصلا نمی خواستم تموم شه حالا اومدن از اون اثر زیبا که جزو یکی از تاپ ترین مانهوا هاست رو دادن یه سری بچه تصویر هاشو متحرک کردن به عنوان TBATE دادن بیرون
گفتم بعد فصل ۱ آدم میشن وقتی ببینن انقدر نمرش پایین شده
آخه چرا با همون کیفیت فصل ۲ میسازن😡 خدا وکیلی مانهواش با Solo leveling رقابت میکرد🤕😵💫
انیمهش میتونست در حد انیمه demon slayer مشهور شه
حیف…
فصل اول به دلم ننشست. به نظرتون این فصل چطوره؟
چگونه از یک اثر خواندنی و زیبا انیمه ای مزخرف و چرت بسازیم؟
(نامی درخور برای این انیمه)
امیدوارم همیشه زنده و فعال بمونید
کتابشو بخونید خیلی بهتره
یکی نیست به این کارگردانه بگه ول کن بکش بیرون؟