
Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu 4th Season
Re:ZERO -Starting Life in Another World- Season 4 | ریزیرو فصل 4
مدت زمان : 23 دقیقه
|
ایسکای
تعلیق
درام
روانشناختی
سفر در زمان
فانتزی
|
محصول :
ژاپن
کیفیت نمایش : WEB-DL
نوع انیمه :
سریالی
قسمت
9
فصل
4 قرار گرفت.
روز پخش هفتگی : چهارشنبه
|
سال پخش : 2026
فصل چهارم انیمهی Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu
- دانلود فصل چهارم زیرنویس چسبیده فارسی
-
دانلود با کیفیت 1080p
-
دانلود با کیفیت 1080p x265
-
دانلود با کیفیت 720p
-
دانلود با کیفیت 720p x265
-
دانلود با کیفیت 480p
نظر خود را بنویسید
اطلاعات مرتبط
- تیم ترجمه: Animex | انیمکس
- مترجمان: BlackNava & WhiteNava
نکات قابل توجه قبل از دانلود
1. تمامی عناوین سایت به صورت اصلی و بدون دستکاری می باشد.
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید
برچسب ها
Drama
Fantasy
Re:ZERO -Starting Life in Another World- Season 4
Re:ZERO -Starting Life in Another World- Season 4 زیرنویس فارسی
Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu 4th Season
Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu 4th Season زیرنویس فارسی
تماشای آنلاین انیمه
دانلود Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu 4th Season
دانلود انیمه
دانلود انیمه Re:ZERO -Starting Life in Another World- Season 4
دانلود انیمه Re:ZERO -Starting Life in Another World- Season 4 با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu 4th Season
دانلود انیمه Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu 4th Season با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه جدید Re:ZERO -Starting Life in Another World- Season 4
دانلود انیمه جدید Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu 4th Season
دانلود انیمه جدید ریزیرو فصل 4
دانلود انیمه ریزیرو فصل 4
دانلود انیمه ریزیرو فصل 4 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان انیمه Re:ZERO -Starting Life in Another World- Season 4
دانلود رایگان انیمه Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu 4th Season
دانلود رایگان انیمه ریزیرو فصل 4
دانلود ریزیرو فصل 4
درام
ریزیرو فصل 4
ریزیرو فصل 4 زیرنویس فارسی
یک تعوری عجیب ری زیرو اینکه ساتلا جادوگر (حسادت) کیه ؟ چرا این قدرت رو به سوبارو داده چرا سوبارو رو به دنیای دیگه کشوند ؟ میخواست سوبارو چی کار کنه و یا بهتر بگم براش چی کار کنه ؟! بعضی تعوری ها میگن ساتلا همون امیلیاست که از آینده اومده که امیلیا بودنش بنظر من تایید میشه ، هعی اینجور انیمه های رازآلود واقعا شگفت انگیزن 😂
رفیق میدونم چی میگی منم خیلی جاها دیدم ولی غیر ممکنه امیلیا ساتلا باشه چوتولد مشخص داره برخلاف ساتلا مامانش رو نشون داده انیمه فصل ۲ هم که زندگی نامشو دیدیم پس این تئوری از نظر من کاملا رده ولی بعدا امکان داره امیلیا مثل اود دختر موبنفشه که لباس سفید میپونه و یولیوس شوالیشه اسمش یادم رفت ۲ تا بعد یا همون روح داشته باشه که یکیش ساتلا باشه یا بعدا ساتلا بیاد بدنه امیلیا رو بزور بگیره فقط اینو میدونم بعدا سوباره نقش منفی خیلی بیرحمی میشه که باهاش به شدت حال میکنم
عوامل انیمکس با قلب ما اینقدر بازی نکنین این شکلی کردن بازخورد ها داخل یه کادر بنفش و پاسخ ها که تو کادر هی جدید روی کادر های قدیمی میرن محشرن پوستر های انیمه ها هم که نگم براتون هرچی تشکر کنم بازم کمه مرسی بابت زحماتتون
در راستای نظر شما باید بگم که اون کادر سبز رنگ هم که بعد از ارسال نظر میاد و میگه نظر شما دریافت شد و بعد از تایید مدیریت نمایش داده میشود بسیار بسیار دلبری میکنه😍
البته فقط بعضی وقتا که یه ذره فوش میدم هم خودم خجالت میکشم هم عوامل نظرو دیگه ثبت نمیکنن وگرنه این بچه سال پایینی رو یه عالمه هدایت کرده بود تو پاسخ که به ری زیرو گفته اشغال ولی حیف نیومد
بدون شک ری زیرو تو ژانر ایسکای انقلاب کرده مگه میشه یه انیمه اینهمه جذاب باشه
انیمه مازوخیست ها اومد😐
آخه کی هنوز اینو میبینه؟
من تا قسمت ۳ فصل ۲ بزور نگا کردم و دیدم جز خود زنی چیزی عایدم نمیشه
خیلیییی رومخه این سریال
یعنی میخام نویسندشو…
دلیل ساخت این انیمه با اینهمه هزینه و گرافیک رو نفهمیدم و موندم توش
عایا حق وان پانچ من این نبود که گرافیکش بهتر باشه؟
بهت حق میدم کسایی که اندازه انگشتای دستشون هم انیمه ندیدن به این میگن اشغال ببین داداش برو یه ۵۰ تا انیمه ببین بعد بیا اینو ببین تا بفهمی چیه ول بازم بعید میدونم بفهمی ولی امتحانش ضرری نداره باشه عمو؟!!
خبرداری این گیم نیستش که حرف از گرافیک میزنی؟ انیمیشن، استایل و رنگ آمیزی داره، هرجا میرم طرف یه ذره انیمه دیده هی گرافیک گرافیک میگه.
راستی One mid man خودش چه داستان شاهکاری داره؟ یا کاراکترهاش خیلی خوبن؟ هر انیمه ای Production community خودش داره با بودجه جدا. اینکه Re zero با نویسندگی خوب به زباله average superhero ربط میدی خیلی جالبه.
خب دلیل این همه که بهش هیت دادی هم کامل بگو ، و یا دلیلت خود زنی بود 😂
چقدر خوب میشه یاد بگیریم موقع انتقاد کردن از یه اثر به سلیقه و شعور مخاطبان اون اثر توهین نکنیم.
ممنون از تلاش های تیم انیمکس
فصل ۳ و ۴ رو با هم دیروز دیدم همون اول فهمدیم وقتی تو فصل ۳ کلا ۳ بار مرد قرار فصل چهار نوسینده جبران کنه
مرسی که هستید ❤️
قسمت سوم شاهکار اصن یچی میگم یچی میشنوین
Happy birthday Daniel
فصل سوم اینقدر احساس بدبختی کردن که من ولش کردم و ندیدمش تا آخر
حالا این فصل چه شود ، هنوز شروع نکردم
خیلی از این سایت راضی ام کاش یه پول کم میگرفتی برای هر ماه که هم سایت رو هی فیلتر نکنن هم یه درآمد برای اونایی که دارن زحمت میکشن باشه
من میخام مانگا یا لایت ناول رو بخونم کدومشون بهتره؟
و اینکه از کجا میشه دانلودشون کرد؟
منبعش رمانه، همین گوگل سرچ کن rezro light novel download یا همچین چیزی راحت کلی میاره… فکر کنم ۴۳ جلدی ازش به انگلیسی ترجمه شده باشه
واقعا پر قدرت شروع کرده
CGI که از نقاط ضعف بزرگ سیزن ۱ بود الان اصلا به چشم نمیاد و امیدوارم هر اطلاعاتی که از اوپنینگ میشد بدست اورد درست باشه🤝 (ناول رو نخوندم)
طرفداران بانو Echidna اعلام حضور کنن🫂
عاشق قهوهاشم ☕
برادر مشکوک میزنی
اصلا چای بود اونا قهوه نبود🤌😂
مهم طرز درست کردنش بود
به به 💙
شاهکار 🔥
سلام می خواستم بگم دستتون درد نکنه و اینکه این انیمه معرکهاس و اگر میشه فصل جدید انیمه Iruma-kun رو هم بگذارید
بهترین ارک ناول ری زیرو از نظر اکثر طرفدارا.
ممنون از استودیو وایت فاکس
واقعاً تیم ابر شاهکاری هستید
فقط فصل چهارم اسلایم هم اومده اونم بزارید بینظیر👌🤝
قسمت ۳
۱۰/۱۰
دوستان به نظر شما رِم تو فصل چهار قسمت چند بیدار میشه ؟
فصل بعده
انیمیشن و گرافیکش در این فصل چندین پله بالاتر رفته 👌🏼. والا تا الان از فصل قبلی قشنگ تر بوده 😋
نصف بودجه این فصل رفته برای طراحی اندام و ناف و لباس که الحقققققققق خوب ساختن دمشون گرم.
انیمه عمیق و جالبیه. اولاش اصلا فکر نمیکردم تا این اندازه روی انیمه فکر کرده باشن. تحت تاثیر قرار گرفتم
عالی قشقید❤
اگه فن این انیمه هستین بهتون پیشنهاد میکنم برید مانگاه هم بخونید چون نسخه ۷ گناه کبیر سوبارو هم میبیند و پشماتون میریزه
نسخه ۷ گناه کبیر سوبارو ova داره؟ ندیدم چیزی به این اسم
ناول ها رو منظورشه
از اوپنینگ معلومه ولی حداقال بزن کامنت حاوی اسپویل است که اون پایین گزینه اش هست
همه که ناول رو نخوندن از جمله خودم
حالا من میدونستم این داستانو ولی شاید خیلیای دیگه ندونن
واقعا دمتون گرم❤️
سلام و درود بر دوستاران و عاشقان بتی همون شخصیت دخترک مو بلوند یا موی فرفری زرد یا طلایی والا بخدا به عشق همون انیمه رو نگاه میکردم و تمام فصل هاش و سینمایی هاش اگر باشد و…
کلی حرف اینه که بگم چه قدر عاشق بتی جون گوگولی هستم صداش اداهاش و حرف زدنش پیشانه بلند اصلاً ته ناز و کاوایی سریالو با قدرت 💪 خوب اما نظرم همه گفتم که یکهویی بگم بد نشه همه بدانند منم عاشق سریالم ها توهین نشه.
خوب بعد از سریال Over Lord اوور لورد و این سریال Re:Zero و تمام فصل هاش
یعنی توی بد بودن توی ریدن توی مخاطب مقام بندی کنم.
۱.Re:Zero
۲.Over Lord
یعنی سریال بد ترین از مقام اولم نیست اوه راستی یک سریال ۹ قسمتی هم هست اسمش یادم نیست چند وقته این شرکت MAC اگر درست گفتم نمره دهند ها ماندم به چی این سریال Re:Zero نمره دادن این که مخاطب عذاب بدند دوستان تا چند روز عیان دوشیزه که عشقش مرده زار میزدم برای بتی اخه چرا انقدر سریال بد درست کردن میمیرد هی از سر شکنجه…..
ای خدا راستی ۲ ما پیش ۳۷ ساله شدم فکرش کن یک نرخر برای یک انیمه چند وقت گریه کرده امیدوارم درک کرده باشی.
از نظرم اووووو تازه فصل جدیدش آمده Re:Zero شکنجه از نو من که بتی دوست دارم پس میرم بعدن عکسشه دانلود منم بتی من.
و ممنونم از ادمین که تنها بشری که نظرم میخونه و تایید میکند.
احساساتت رو از ته مغزم درک میکنم.🤧❤️
درکت میکنم تو این اوضاع ، یک پله تا فرپاشی 😭
عاشقتم ایوچان
مرسی که هستین ❤️
بابا بنازم
ممنون بابت قرار دادن این انیمه❤️
شاهکار امد
انصافا امتیازش باید بیشتر از این باشه
سپااااااس💙