Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu 4th Season

Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu 4th Season

Re:ZERO -Starting Life in Another World- Season 4 | ری‌زیرو فصل 4

8.69 /10

17 سافت ساب 19
مدت زمان : 23 دقیقه | ایسکای تعلیق درام روانشناختی سفر در زمان فانتزی |
محصول :  ژاپن
کیفیت نمایش : WEB-DL نوع انیمه : سریالی
  قسمت 9 فصل 4 قرار گرفت.
روز پخش هفتگی : چهارشنبه | سال پخش : 2026
وضعیت : درحال پخش

فصل چهارم انیمه‌ی Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu

نظرات کاربران
  1. الاف

    یک تعوری عجیب ری زیرو اینکه ساتلا جادوگر (حسادت) کیه ؟ چرا این قدرت رو به سوبارو داده چرا سوبارو رو به دنیای دیگه کشوند ؟ میخواست سوبارو چی کار کنه و یا بهتر بگم براش چی کار کنه ؟! بعضی تعوری ها میگن ساتلا همون امیلیاست که از آینده اومده که امیلیا بودنش بنظر من تایید میشه ، هعی اینجور انیمه های رازآلود واقعا شگفت انگیزن 😂

    ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    1. شین روزن

      رفیق میدونم چی میگی منم خیلی جاها دیدم ولی غیر ممکنه امیلیا ساتلا باشه چوتولد مشخص داره برخلاف ساتلا مامانش رو نشون داده انیمه فصل ۲ هم که زندگی نامشو دیدیم پس این تئوری از نظر من کاملا رده ولی بعدا امکان داره امیلیا مثل اود دختر موبنفشه که لباس سفید میپونه و یولیوس شوالیشه اسمش یادم رفت ۲ تا بعد یا همون روح داشته باشه که یکیش ساتلا باشه یا بعدا ساتلا بیاد بدنه امیلیا رو بزور بگیره فقط اینو میدونم بعدا سوباره نقش منفی خیلی بیرحمی میشه که باهاش به شدت حال میکنم

      ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
  2. شین روزن

    عوامل انیمکس با قلب ما اینقدر بازی نکنین این شکلی کردن بازخورد ها داخل یه کادر بنفش و پاسخ ها که تو کادر هی جدید روی کادر های قدیمی میرن محشرن پوستر های انیمه ها هم که نگم براتون هرچی تشکر کنم بازم کمه مرسی بابت زحماتتون

    ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
    1. Phantom

      در راستای نظر شما باید بگم که اون کادر سبز رنگ هم که بعد از ارسال نظر میاد و میگه نظر شما دریافت شد و بعد از تایید مدیریت نمایش داده میشود بسیار بسیار دلبری میکنه😍

      ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
      1. شین روزن

        البته فقط بعضی وقتا که یه ذره فوش میدم هم خودم خجالت میکشم هم عوامل نظرو دیگه ثبت نمیکنن وگرنه این بچه سال پایینی رو یه عالمه هدایت کرده بود تو پاسخ که به ری زیرو گفته اشغال ولی حیف نیومد

        ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
  3. شین روزن

    بدون شک ری زیرو تو ژانر ایسکای انقلاب کرده مگه میشه یه انیمه اینهمه جذاب باشه

    ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
  4. محسن

    انیمه مازوخیست ها اومد😐
    آخه کی هنوز اینو میبینه؟
    من تا قسمت ۳ فصل ۲ بزور نگا کردم و دیدم جز خود زنی چیزی عایدم نمیشه
    خیلیییی رومخه این سریال
    یعنی میخام نویسندشو…
    دلیل ساخت این انیمه با اینهمه هزینه و گرافیک رو نفهمیدم و موندم توش
    عایا حق وان پانچ من این نبود که گرافیکش بهتر باشه؟

    ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    1. شین روزن

      بهت حق میدم کسایی که اندازه انگشتای دستشون هم انیمه ندیدن به این میگن اشغال ببین داداش برو یه ۵۰ تا انیمه ببین بعد بیا اینو ببین تا بفهمی چیه ول بازم بعید میدونم بفهمی ولی امتحانش ضرری نداره باشه عمو؟!!

      ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    2. Nibba

      خبرداری این گیم نیستش که حرف از گرافیک میزنی؟ انیمیشن، استایل و رنگ آمیزی داره، هرجا میرم طرف یه ذره انیمه دیده هی گرافیک گرافیک میگه.
      راستی One mid man خودش چه داستان شاهکاری داره؟ یا کاراکترهاش خیلی خوبن؟ هر انیمه ای Production community خودش داره با بودجه جدا. اینکه Re zero با نویسندگی خوب به زباله average superhero ربط میدی خیلی جالبه.

      ۱۴۰۵/۰۳/۱۹
    3. الاف

      خب دلیل این همه که بهش هیت دادی هم کامل بگو ، و یا دلیلت خود زنی بود 😂

      ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
    4. Phantom

      چقدر خوب میشه یاد بگیریم موقع انتقاد کردن از یه اثر به سلیقه و شعور مخاطبان اون اثر توهین نکنیم.
      ممنون از تلاش های تیم انیمکس

      ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
  5. Yasin

    فصل ۳ و ۴ رو با هم دیروز دیدم همون اول فهمدیم وقتی تو فصل ۳ کلا ۳ بار مرد قرار فصل چهار نوسینده جبران کنه

    ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
  6. lich

    مرسی که هستید ❤️

    ۱۴۰۵/۰۳/۰۹
  7. AliReza

    قسمت سوم شاهکار اصن یچی میگم یچی میشنوین

    ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
  8. Beltaro

    Happy birthday Daniel

    ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
  9. Hachiman

    فصل سوم اینقدر احساس بدبختی کردن که من ولش کردم و ندیدمش تا آخر
    حالا این فصل چه شود ، هنوز شروع نکردم

    ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
  10. علی

    خیلی از این سایت راضی ام کاش یه پول کم میگرفتی برای هر ماه که هم سایت رو هی فیلتر نکنن هم یه درآمد برای اونایی که دارن زحمت میکشن باشه

    ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
  11. Yukii

    من میخام مانگا یا لایت ناول رو بخونم کدومشون بهتره؟
    و اینکه از کجا میشه دانلودشون کرد؟

    ۱۴۰۵/۰۲/۱۶
    1. lich

      منبعش رمانه، همین گوگل سرچ کن rezro light novel download یا همچین چیزی راحت کلی میاره… فکر کنم ۴۳ جلدی ازش به انگلیسی ترجمه شده باشه

      ۱۴۰۵/۰۳/۰۹
  12. DAID-12

    واقعا پر قدرت شروع کرده
    CGI که از نقاط ضعف بزرگ سیزن ۱ بود الان اصلا به چشم نمیاد و امیدوارم هر اطلاعاتی که از اوپنینگ میشد بدست اورد درست باشه🤝 (ناول رو نخوندم)
    طرفداران بانو Echidna اعلام حضور کنن🫂

    ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
    1. الاف

      عاشق قهوهاشم ☕

      ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
      1. DAID-12

        برادر مشکوک میزنی

        ۱۴۰۵/۰۲/۱۶
        1. DAID-12

          اصلا چای بود اونا قهوه نبود🤌😂

          ۱۴۰۵/۰۲/۳۰
          1. الاف

            مهم طرز درست کردنش بود

            ۱۴۰۵/۰۳/۰۳
  13. イルファン

    به به 💙
    شاهکار 🔥

    ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
  14. Mamadali

    سلام می خواستم بگم دستتون درد نکنه و اینکه این انیمه معرکه‌اس و اگر میشه فصل جدید انیمه Iruma-kun رو هم بگذارید

    ۱۴۰۵/۰۲/۱۱
  15. yuyuy

    بهترین ارک ناول ری زیرو از نظر اکثر طرفدارا.
    ممنون از استودیو وایت فاکس

    ۱۴۰۵/۰۲/۱۰
  16. Aliam

    واقعاً تیم ابر شاهکاری هستید
    فقط فصل چهارم اسلایم هم اومده اونم بزارید بینظیر👌🤝

    ۱۴۰۵/۰۲/۰۹
  17. سید

    قسمت ۳
    ۱۰/۱۰

    ۱۴۰۵/۰۲/۰۸
  18. Amirreza021

    دوستان به نظر شما رِم تو فصل چهار قسمت چند بیدار میشه ؟

    ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
    1. سید

      فصل بعده

      ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
  19. ÆrshīÆ

    انیمیشن و گرافیکش در این فصل چندین پله بالاتر رفته 👌🏼. والا تا الان از فصل قبلی قشنگ تر بوده 😋

    ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
  20. سید

    نصف بودجه این فصل رفته برای طراحی اندام و ناف و لباس که الحقققققققق خوب ساختن دمشون گرم.

    ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
  21. Anime_Lover_For_Ever

    انیمه عمیق و جالبیه. اولاش اصلا فکر نمیکردم تا این اندازه روی انیمه فکر کرده باشن. تحت تاثیر قرار گرفتم

    ۱۴۰۵/۰۲/۰۳
  22. BlueD

    عالی قشقید❤

    ۱۴۰۵/۰۱/۲۷
  23. الاف

    اگه فن این انیمه هستین بهتون پیشنهاد میکنم برید مانگاه هم بخونید چون نسخه ۷ گناه کبیر سوبارو هم میبیند و پشماتون می‌ریزه

    ۱۴۰۵/۰۱/۲۷
    1. پرشین تونز سابق

      نسخه ۷ گناه کبیر سوبارو ova داره؟ ندیدم چیزی به این اسم

      ۱۴۰۵/۰۱/۳۰
      1. Αhmadι.h4s

        ناول ها رو منظورشه

        ۱۴۰۵/۰۲/۰۲
    2. DAID-12

      از اوپنینگ معلومه ولی حداقال بزن کامنت حاوی اسپویل است که اون پایین گزینه اش هست
      همه که ناول رو نخوندن از جمله خودم
      حالا من میدونستم این داستانو ولی شاید خیلیای دیگه ندونن

      ۱۴۰۵/۰۲/۳۱
  24. واقعا دمتون گرم❤️

    ۱۴۰۵/۰۱/۲۷
  25. Love.you

    سلام و درود بر دوستاران و عاشقان بتی همون شخصیت دخترک مو بلوند یا موی فرفری زرد یا طلایی والا بخدا به عشق همون انیمه رو نگاه میکردم و تمام فصل هاش و سینمایی هاش اگر باشد و…
    کلی حرف اینه که بگم چه قدر عاشق بتی جون گوگولی هستم صداش اداهاش و حرف زدنش پیشانه بلند اصلاً ته ناز و کاوایی سریال‌و با قدرت 💪 خوب اما نظرم همه گفتم که یکهویی بگم بد نشه همه بدانند منم عاشق سریالم ها توهین نشه.
    خوب بعد از سریال Over Lord اوور لورد و این سریال Re:Zero و تمام فصل هاش
    یعنی توی بد بودن توی ریدن توی مخاطب مقام بندی کنم.
    ۱.Re:Zero
    ۲.Over Lord
    یعنی سریال بد ترین از مقام اولم نیست اوه راستی یک سریال ۹ قسمتی هم هست اسمش یادم نیست چند وقته این شرکت MAC اگر درست گفتم نمره دهند ها ماندم به چی این سریال Re:Zero نمره دادن این که مخاطب عذاب بدند دوستان تا چند روز عیان دوشیزه که عشقش مرده زار میزدم برای بتی اخه چرا انقدر سریال بد درست کردن می‌میرد هی از سر شکنجه…..
    ای خدا راستی ۲ ما پیش ۳۷ ساله شدم فکرش کن یک نرخر برای یک انیمه چند وقت گریه کرده امیدوارم درک کرده باشی.
    از نظرم اووووو تازه فصل جدیدش آمده Re:Zero شکنجه از نو من که بتی دوست دارم پس میرم بعدن عکسشه دانلود منم بتی من.
    و ممنونم از ادمین که تنها بشری که نظرم میخونه و تایید می‌کند.

    ۱۴۰۵/۰۱/۲۷
    1. Duble you see

      احساساتت رو از ته مغزم درک میکنم.🤧❤️

      ۱۴۰۵/۰۱/۲۸
    2. الاف

      درکت میکنم تو این اوضاع ، یک پله تا فرپاشی 😭

      ۱۴۰۵/۰۱/۲۹
  26. mehrbod

    عاشقتم ایوچان

    ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
  27. Arsi

    مرسی که هستین ❤️

    ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
  28. الاف

    بابا بنازم

    ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
  29. XKBI

    ممنون بابت قرار دادن این انیمه❤️

    ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
  30. Amir

    شاهکار امد
    انصافا امتیازش باید بیشتر از این باشه

    ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
  31. FARSHAN

    سپااااااس💙

    ۱۴۰۵/۰۱/۲۶

نظر خود را بنویسید

تأیید: ۲ + ۶ = ?

کانال تلگرام انیمکس

صفحه اینستاگرام انیمکس

اطلاعات مرتبط
  • تیم ترجمه: Animex | انیمکس
  • مترجمان: BlackNava & WhiteNava

نکات قابل توجه قبل از دانلود

1. تمامی عناوین سایت به صورت اصلی و بدون دستکاری می باشد.
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید


صفحه اصلی فیلم سریال انیمه کره ای ترکی بزودی
دوبله فارسی
جستجو
فیلترهای عمومی