
فصل سوم انیمهی One Punch Man
- دانلود فصل اول زیرنویس چسبیده فارسی
-
دانلود با کیفیت 1080p
-
دانلود با کیفیت 1080p x265
-
دانلود با کیفیت 720p
-
دانلود با کیفیت 720p x265
-
دانلود با کیفیت 480p
نظر خود را بنویسید
اطلاعات مرتبط
- مترجم: Sokka
نکات قابل توجه قبل از دانلود
1. تمامی عناوین سایت به صورت اصلی و بدون دستکاری می باشد.
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید
واقعا تو یوتیوب ویدیو های فن هارو میبینی که چقدر قشنگ فایت هارو بازسازی کردن و یک هیجان و زیبای داره از دیدن انیمه پشیمون میشی تازه یک آهنگ فانک هم روش میزارن اصلا خدا ، آخه یکی نیست به شرکت سازنده بگه نکنید این کارو با فن ها
خیلی ضعیف ساختنش من مانگاشو خوندم واقعا عالیه اگه میخواین واقعا از داستانش لذت ببرید مانگا رو بخونید
خدا لگدتون کنه ،، یکی از بهترین انیمه هام بود ،، ریدین تو فصل سه اصن نمیشه نگاه کرد
سلام انیمه رو مثل پاور پوینت درست کردن😐
خیلی شنیدم میگن انیمیشن این فصلش داغونه ولی خب میبینم چیه ولی شاید بودجه رو نگه داشتن واسه فایت اصلی تا فایت بهتر بشه
به قول معروف گفتنی که هر کسی را بهر کاری ساختن…
بیاین منصف باشیم…
این استودیو یه چندتا انیمه رومنس مشتی زده ولی این مانگا و این محتوا کار دستشون نبوده…
چیزی که برای من واقعا سوال اینه که چه فکری با خودشون کردن که نکشیدن بیرون از این اثر و شیش سال وقت و پول و انرژی رو حروم کردن…
واقعا نمونه هستید. خداقوت
به عنوان یه فن دوآتیشه ، این درخور انیمه ای نبود با همچین مانگای شگفت انگیزی که داره و اینکه تو اواخر سال ۲۰۲۵ تو اوج تکنولوژی و بعد این همه مدت انتظار باشم ، اصلا تصاویر تکون نمیخورن راه رفتن گارو هم افتضاح بود ، موسیقی متن اصلا خوب نبود و تو همین اول کاری یه صحنه هایی هم حذف شده بود مثلا ورود گارو خیلی خیلی خیلی تو مانگا پر ابهت تر بود
همه شخصیتا صورتشون خشک بود و هیچ احساسی ندارن چون زحمت ندادن به خودشون به جز لب و دهن چیز دیگه ای رو حرکت بدن
و اینکه قیافه آمای ماسک فاجعه بود ، انگار بچه ابتداییه واقعا حیف این مانگا
موافقم , مخصوصا فرم جدید جنوس .
دوستان انیمه تازه یه قسمتش اومده هنوز نمیشه قضاوتش کرد
بعد ۳ قسمت میتونم بگم افتضاح شده …
چرا هفت شده امتیازش؟
چون یک فریم در ثانیست
الان که نگاه میکنم همچین هم بد نیست
حس میکنم بد ریدن(هنوز ندیدم)
باورم نمیشه بعد اینکه فهمیدم سرطان دارم ، اولین چیزی که توذهنم اومد این بود : ک ..ر توش کاش حداقل ادامه وان پیسو وان پانچو میدیدم بعد میمیردم 😂😂 بعد نه سال زندم هنو فصل سه هم اومد ،
جدی که نمیگی-
بخاطر شیمی درمانی کچل شده بودم ، میرفتم جلو آینه میگفتم من سایتاماعم 😂🤦
خوب نبود نسبت به فصل های قبل
خود شرکت سازنده اش گفته بود شاید از نظر کیفیت و گرافیک شاید خوب نباشه
PDF وارد میشود البته منظور این فصله
بالاخره اومد، ولی نمیدونم چرا اون حس قدیمو نداره
چون خوب نساختن
این واقعا اومده وای سایتاما چرا این قدر دیر اومدی 😭😭😭😭😭
مانگا رو بخونین سطح مانگا انقدر بالاس که هیچ استودیو انیمه ایی نمیتونست اونجور که باید آدمو راضی کنه گند زدن
اگه استودیو مد هاوس میساخت یا ماپا خوب میشد بدون شک
انتظار ها به پایان رسید
بلخره انتظار ها ب پایان رسید
دمتون گرم واقعا
خسته نباشید
امیدوارم این فصلشم خوب باشه… .
هوممم ، نه تنها از نظر ظاهری بلکه بلکه شخصیت ها هم بعضیاشون انگار کلا عوض شدن . اون ترس و دلهره و هیجانی که داشت از بین رفته بنظرم ، انتخاب موسیقی متن ها افتضاحه ، انگار یه انیمه فصلی معمولیه که گاهن بعضی وقتا حالا قراره یه صحنه کمدی ای داشته باشه . ولی در کل دوست داشتم ، با این همه پیشرفتی که تکنولوژی داشته قطعا توقع بیشتری داره یه فن این انیمه کم ۶ سال منتظره فصل سومش مونده ولی خب همینم به شدت راضی کنندست ، عوضش باگ ها کمتر شد . جزییات کشی ها بهتر شده . نور پردازی که قطعا بهتر شده ، خلاصه سعی کردن بی نقص تر بکننش ولی خلاقیت کمتر بکار ببرند و اون هیجان رو واقعا گرفتن ، منم هر چقدر بزرگ شده باشم نسبت به ۶ سال پیش ، بازم اون حس ها داخل نمیمیرن پس میفهمم دارم چی میگم . راستی فوبوکی هم ناز تر شده 🙌 پس در کل من اینو یه برد در نظر میگیرم .
کاش استودیواش از تاریخ حذف میشد
ریدن رفت