
فصل چهارم انیمهی Kanojo, Okarishimasu
- دانلود فصل چهارم زیرنویس چسبیده فارسی
-
دانلود با کیفیت 1080p
-
دانلود با کیفیت 720p
-
دانلود با کیفیت 480p
-
دانلود زیرنویس
نظر خود را بنویسید
اطلاعات مرتبط
- تیم ترجمه : Animex | انیمکس
- مترجمان: BlackNava & Memento
- تیم ترجمه: Shiori Sub
- مترجمان: Tenshi Hunter, HADAD & Cielo
نکات قابل توجه قبل از دانلود
1. تمامی عناوین سایت به صورت اصلی و بدون دستکاری می باشد.
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید
هدف اون مانگاکا و کارگردان این سری نمیدونم چی بوده دقیقا
شخصیت اصلی خنگ و بدبخت که نه شانس از دختر آورد نه عقل نه سازنده
سازنده ک… چی بگم یه مانگا درست کرده که تهش با دختره چیزورو خود به عنوان یه شخصیت ازدواج کنه 😐
د اخه… من سر فصل دو اولاش دراپ کردم
خوشحالم کردم و پیشنهاد میکنم جاش برید درخت بکارید تا اینو ببینید
چرا حس میکنم این انقد ادامه داره مثل بعضی انیمه های ۱۲ قسمتی کمدی عاشقانه هیچ ثمری نداره و بیهوده تموم میشه والا من از سر بیکاری آمدم ببینم چطوریه واقعا برای آدمای علاف و بیکاری که تقریبا همه انیمه ها رو دیدن و هیچی نمونده خوبه چون هر چی انیمه بیشتر ببینی میفهمی هر اثر چطوریه و من خودم میگم معمولیه و بگم که این منو یاد سریالهای تلویزیون میندازه که الکی الکی ۵۰۰ ، ۶۰۰ قسمت دارن آخرشم هیچی.
اصلا به هیچی کار ندارم چرا اینجوری تموم شد اومدن پاکت پولو داد که اینو اجاره کنه که به حرفش گوش بده برن جا مادر بزرگه بعد تموم شد😐😐
این انیمه یک کیرا یوشگاگه کم داره
لامصب رفت برا فصل پنجم 😂😂 این چیه ؟؟؟ هر فصل محتوای چرت و بیهوده و داستان ذره ای جلو نرفته !!! حاظرم شرط ببندم ژاپنی ها هم از این خسته شدن
این تموم بشه نیست انگار نبینین اخرشم هیچی به هیچی
دستت تیمتون برای گذاشتن این انیمه ها درد نکنه یه درخواستی داشتم میشه فصل چهارم The Rising of the Shield Hero رو هم بذارید
قشنگ الافیم باحاله ها ولی اعصاب خورد کنه
میشه یکی به من بگه چرا هنوز که هنوز آدامس نیومده
به عنوان یک انیمه عاشقانه، باید روابط بین کاراکترا درست پیش بره اما این انیمه مثال خوبی از کسیه که قلاب میندازه اما نمیزاره طعمه رو بگیری
فک کن برای یه ج… ۲۵۰۰۰دلار خرج میکنی بعد باهات یه دیت واقعی نمیاد (کسایی که مانگا رو میخونن میدونن من که اینو دراپ میکنم عملا دوشیدنه)
انیمه خوبیه ، نمیدونم چرا هیت دادن این انیمه ترند شده
انیمه ی خیلی خوبیه ولی اگه یه ذره زیرنویسزن کمتر سلیقه خودشو تو زیرنویس دخالت میداد و به اثر وفادار تر میشد ، خیلی بهتر میشد
بابا اینا ۳ فصل عاشق هم نشدن فصل ۴شم همینطو بدون هیچ عشقی تموم میشه اسکلمون کردن
اسپویل کنم؟
بکن
این سایت همون آیوفیلم سابقه؟؟
بله بله
بهترین انیمست , هر کی میگه بده اشتباه میکنه , پسر درونگراست و کمی گیج ولی همین گیج بازی پسره انیمه رو جذاب کرده به نظزه من , به هر حال عالی و صدا پیشه های خوبی مثل خانم sora amamyia زیبایی صدا گذاری کاراکتر هارو جذاب تر هم کرده .
گیج بودن کاراکتر اصلی داستان رو جذاب تر میکنه ؟
نظری ندارم ولی قشنگه برای پسرا
خیلی خیلی عصاب خورد کنه
عزیزم اینو هیچ کی گردن نمیگیره
این گوه ۴ فصل میگیره ولی انیمه های آکاتسوکی نو یونا و نوراگامی و بقیه انیمه های یک فصلی حتی شانس فصل جدید هم ندارن
۴ فصله یه عاشقانه ندیدیم اصلا ارزش دیدن در اون حد نداره
پس انیمه ندیدی🤣🤣🤣
معلومه ازت هیچی از انیمه سرت نمیشه
اولین نفر شدم هاهاها 🗿🖐️
تبریک کرینج ترین انیمه سال