
Darling in the Franxx
ダーリン・イン・ザ・フランキス
آنها در رویایی به سر میبرند! رویای روزی که در آسمان بزرگ پر میگشایند. در آیندهای دور وقتیکه خشکیها ازبین رفتهاند، آدمی در شهر متحرکی به نام “پِلَنتِیشن” سکنا گزیده و خلبان(پایلوت)هایی در قسمتی از آن به نام “میستیلتین” یا “قفس پرنده” بوجود آوردهاند. بچههایی که در این قفس گیر افتادهاند، هیچگاه رنگ آسمان نمیبینند و مجبور هستند برای ارتقای خود مبارزاتی بوسیلهی رباتهایی جنگی به نام FranXX با موجوداتی عجیب به نام “کیوریو” (دایناسور) انجام دهند. این مبارزهها ضامن حیات این بچهها خواهد بود. پسرک قصهی ما “هیرو” که با لقب “کد۰۱۶” شناخته میشود دارای مشکلاتی هست که موجب نادیده گرفته شدن او میشود، به همین خاطر وجودش غیرضروری شمرده میشود. چرا که عدم توانایی در راندن “فرانکس” مساوی با از دست دادن موجودیت است. اما دست روزگار دخترکی مرموز به نام “زیرو تو” (۰۲) را که دو شاخ بر سر دارد را در سر راه او قرار میدهد.
- دانلود فصل اول کامل
-
دانلود با کیفیت 1080pزیرنویس چسبیده فارسی
-
دانلود با کیفیت 720pزیرنویس چسبیده فارسی
-
دانلود با کیفیت 480pزیرنویس چسبیده فارسی
نظر خود را بنویسید
نکات قابل توجه قبل از دانلود
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید
این انیمه عالی بود. منهای اِچچی بازیاش و رومَنسِ چیپش. میدونم یه سریا واسه همون نگاه میکنن، اما واسه من منهای اون قشنگ بود. مخصوصاً آخراش.
خیلی درنگ کردم برا دیدنش ولی واقعا الان دارم از دیدنش حال میکنم خیلی قشنگه 😭💖🍭
بعد از سال ها انیمه دیدن اومدم نظرم رو راجب به اولین انیمه ای که خودم رفتم دنبالش و دیدمش رو بگم . از هر نظر که ما به این انیمه نگاه کنیم ناقصه و این دلیل داره چون یه انیمه ی اورجیناله و از قبل امتحانش رو روی مانگا پس نداده اولین نقصی که به این انیمه وارده اینکه داستانش ناقصه و پایان بندی عجولانه که میشه کمی تغیر در داستان و پایان بندی این مشکل حل میشه . مشکل دوم شخصیت پردازی ضعیفه به غیر از zerotwo بقیه شخصیت ها لنگ میزنن . سوم دنیا سازی که توی انیمه در کل در نظر گرفته نشده . چهارم نپرداختن به شخصیت های موجود مثل پدر و گروهش و یا گذشته ی ویرم ها که باز این مشکل به ضعف داستانی اشاره داره . این انیمه یا بهتره بگم خود zerotwo لایق یه انیمه ی خوبه و تنها دلیلی که این انیمه رو دیدم زیروتو بوده امیدوارم این انیمه مثل انیمه ی فولمتال یه بازسازی خوب رو بگیره ما انیمه های ناقص زیادی داریم ولی امیدوارم حداقل این انیمه در آینده دیگه ناقص نمونه ولی با این همه میدونم زیروتو هم مثل شخصصیت های خوب دیگه مثل گاتس- ایپو – گارامی- لوسی از الفین لید-کوکو حکمتیار – بالارایرا و … هیچ وقت انیمه یه خوبی ازشون ساخته نمیشه
میتونم بگم اکثراً انیمه های درام همینجورین پایان باز دارن و به خیلی از چیزا نمیپردازه این درامه ، و این انیمه تعوری و سوال های انیمه رو به ببینده میسپاره ، بزار ساده تر بگم گفتی مشکل شخصیت پردازی ؟ خود شخصیت ها توی انیمه گفت ( درست شدن ) یعنی نه مادری نه پدری و نه گذشته ای ، و تازه توی انیمه روی احساساتشون خوب کار شده بود و شخصیت ساده ای داشتن و بنظره من مشکلی نداشت اگه انیمه طولانی و یا فصل دوم داشت یه چیزی ! و خود انیمه فقط روی دارلینگ و پسره و روی داستانو و دشمنشون تمرکز داشت و وقت کافی براشون نداشت و دنیا سازی انیمه هم همین جوابو داره و با گذشته ای ویرم ها باهات موافقم حداقل باید یک فلش بک داشتن چون اصل داستان بودن ، ولی با انیمه میدونم فنشی دلت پره ها 😂 و هیچ انیمه ای بدون نقص نیست ولی خب
اول اینکه منظورم از پدر همون رئیس که دستور میداد و بچه ها بهش می گفتن پدر دوم اینکه به زیروتو میگی دارلینگ فازت چیه رفیق دارلینگ اسمی مستعاری بود که زیروتو باهاش هیرو رو خطاب میکرد سوم اینکه منظورم از گروه پدر همون گروهی بودن که توی مراسم عروسی زیروتو رو دستگیر کردن کسایی که تونستن زیروتو رو دستگیر کنن واقعا قدرت زیادی دارن ولی توی انیمه بهشون پرداخته نشد و چهارم فکر کن تمام امیدت رو به یه نفر گره بزنی و اون احمق بقیه رو انتخاب کنه به نظرت حق زیروتو نبود یه شریک خوب داشته باشه نظر خودم روی کسی مثل سوبارو از ری زیرو نظر برای ی شریک خوب برای زیروتو کیه؟ پ ق : ی بازسازی خوب برای دارلینگ در فرانکس دنیاسازی در حد وان پیس – داستان و شخصیت پردازی در حد مانگای الفین لید – یه شخیت مرد مکمل برای زیروتو در حد سوبارو یا زورو – تقیر ناوبری ربات ها – حذف ویرم ها و عمیق تر کردن برخورد با کلکناسور ها – ایجاد یه گروه خوب نه اون احمقای توی دارلینگ کسایی در حد خدمه ی لوفی – ایجاد و ویلن قوی در حد گیریفیث یا مادارا – توضیح درست منبع انرژی و این که چطور میشه ازش برای جاودانگی استفاده کرد
اولین انیمه ای بود که دیدم و خیییییلی دوستش داشتم 🙂
خوبه ولی شاهکار نیست ، داستان سنگینی نداره شاید از یجا به بعد بتونی داستانو پیشبینی کنی
واقعا تو سبک خودش خیلی قشنگ و خاطره ساز بود
با اینکه خیلی وقته این انیمه رو دیدم میتونم بگم تنها انیمه ای بود که دلم میخواست ادامشو بسازن
شاهکار به تمام معنا از نظر عاشقانه
وایییییی😭😭اشکم در اومد این انیمه خدا بود از همه لحاظ ❤❤❤