Chainsaw Man Movie: Reze-hen

Chainsaw Man Movie: Reze-hen

Chainsaw Man – The Movie: Reze Arc | سینمایی چینسا من: آرک رزه

9.18 /10

17 سافت ساب اختصاصی
مدت زمان : 1 ساعت و 41 دقیقه | اکشن خشونت فانتزی |
محصول :  ژاپن
کیفیت نمایش : WEB-DL نوع انیمه : سینمایی
سال پخش : 2025
وضعیت : اتمام پخش

ادامه فصل اول انیمه Chainsaw Man.

نظرات کاربران
  1. ItsJustMe

    با این حال که مانگا رو خونده بودم واقعا افسرده شدم 😞💔.
    fujimoto ازت متنفرم واسه کاری که تو این ارک و ارک های بعدی کردی .
    امیدوارم fujimoto آدم شه پارت ۳ مانگا رو هم بده بیرون .

    ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
  2. شین روزن

    اینم بگم اسپویله ولی جواب دوستان بالاست چون توبین شیاطیم مرد اره ای ترسناک ترین و وحشتناک ترین شیطانه ولی قوی ترین نیست به خاطر همین بعدا میبین شیطان های مختلف مثل شیطان مرگ و شیطان قحطی و شیطان حمله و بقیه شیطان های قوی میخوان دنجی رو بکشن تا خودشون ترسناک ترین شن به عبارتی دنبال دنجی نیستن دنبال پوچیتان که قلب دنجیه چون خودتونم میدونین دنجی مرد اره ای نیست بلکه خو د پوچیتا هس

    ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
  3. شین روزن

    چرا همه این همه ناراحتن من میخوام اسپویل کنم اقا دنجی یه پسر دنیا ندیدس ماکیما هم یه کنترل گر شیطان اشغاله و فقط همه از جمله ماکیما پوچیتا رو میخوان نه دنجی ولی بهر حال همه دوستای دنجی و همچنین ماکیمای عزیز میمیرن و فقط خود دنجی میمونه البته خود دنجی ماکاما رو میکشه و بعدش خط داستان یهویی ۳۶۰ درجه عوض میشه دیگه بقیشم از مانگا چپتر ۱۰۰ به بعد بخونید دیگه والا بد نیست ولی در کل انیمه ای پر از خیانت هس ولی ری زیرو فصل ۴ خیلی غوله دارم با هر قسمتش حال میکنم ویستوریا چوب و شمیشیرم همینطور دارن دو تاشونم نفسمو بند میارن این حسی که باهاشون تجربه میکنم اخرین بار دو سال پیش حس کردم با اتک و مانستر و کدگیاس به هر حال مرد اره ای در کل یه انیمه با محتوای در ظاهر تاریک هستش ولی یه جوری به نمایش میکشن که انگار تاریکی به همراه کمدیه اخه انگار هر چی هم میشه به تخ…. م دنجی هم نیست تو کا خودشه ههههه

    ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
  4. Skny

    های قرار بد افسرده بشید ادامه هم میشه بقول خودش کسی خود دنجی ر و نمیخواد همه قلبش رو میخوان
    هعی

    ۱۴۰۵/۰۳/۰۱
  5. MMRZA

    به خدا اگه میدونستید فوجیموتو ( مانگاکا و نویسنده ) چه خوابی براتون دیده انیمه رو دراپ میکردید

    ۱۴۰۵/۰۲/۰۳
    1. سید

      پارت ۱ خداس ولی پارت ۲ اون تغییرات کارکتر ها رو من درک نکردم و جذبش نشدم صب میکنم هزار سال دیگه با انیمه استارت میزنم ولی اره
      درد و نفرررررررررررررین زیاد داریم که نیومده

      ۱۴۰۵/۰۲/۰۵
  6. آرمان

    میگم انیمه های این سایت سانسوره ؟

    ۱۴۰۵/۰۱/۱۹
    1. مهدی

      سلام خیر

      ۱۴۰۵/۰۱/۲۰
  7. abc

    چرا اون زیر نوشته زیرنویسی در این ویدیو یافت نشد؟ مگه سافت ساب نداره؟ کجاست زیرنویسش؟

    ۱۴۰۵/۰۱/۱۶
    1. مهدی

      مشکل از پلیرتون هست. زیرنویس چسبیده هست و مشکلی نداره

      ۱۴۰۵/۰۱/۱۸
  8. Arman

    That’s fucking I’m taking about

    ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
  9. مصطفی

    کسایی که انیمه رو میبینن🌝
    کسایی که مانگارو خوندن و دارن انیمه رو دوباره میبینن میدونن داستان چی میشه🙂💔

    ۱۴۰۴/۱۰/۱۴
    1. kiaarash

      ناراحتم که مانگارو خوندم

      ۱۴۰۴/۱۱/۰۸
  10. ali13xiii

    فوق‌العاده بود!

    ۱۴۰۴/۱۰/۱۱
  11. Idk

    از نظر من این داستان خواست نشون بده ماکیما تنها شانسی که دنجی داشت برای اینکه بتونه زندگی نرمال تری داشته باشه یا حتی متوجه این بشه که زندگی که الان داره عادی نیست و با دختری باشه که بیشتر ماکیما دوستش داشته باشه (حتی دنجی انتخاب کرد زندگی که داشت رو ول کنه و بره کمک رزه که فرار کنه) رو ازش گرفت و نشون داد که با اینکه دنجی فکر میکنه آزاده هر کاری میخواد کنه و به قول خودش بقیه رو تو تایم استراحت بپیچونه اما بازم تحت نظر ماکیما هست و برای من این آرک شخصیت ماکیما رو منفور کرد از نظر من در کل سینماییش خوب بود

    ۱۴۰۴/۱۰/۰۷
  12. Idk

    همون طور که توی توضیحات نوشته شده ادامه فصل ۱ هست اگر شما فصل ۱ رو ندیدین احتمالا این سینمایی براتون نامفهوم میشه و قطعا پایانش مبهم هست چون فصل ۲ داره

    ۱۴۰۴/۱۰/۰۷
  13. Cloud--WWII

    جزو طرفدار های این انیمه نیستم پس فکر میکنم میتونم بی طرفانه نظر بدم
    پیشاپیش متاسفم اگر به نظرات باقی دوستان نزدیک نیست:
    ۱٫ شخصیت پردازی دقیق
    ۲٫ گرافیک بالا
    ۳. داستان پوچ و ابزود که بیشتر به پارودی نزدیکه تا یک داستان علمی تخیلی یا فانتزی
    اهداف شخصیت ها معلوم نیست کارهاشون و تصمیماتشون ناگهانیه و میشه گفت یک جهان آشوب زده و بی قانونه
    صادقانه بگم علاقه مند نشدم.
    البته اگه کسی از رنده کردن آدما لذت میبره شاید اسلشر این داستان براش مجذوب کننده باشه.
    من صرفا گول امتیاز خوردم و خواستم به این انیمه یک فرصتی بدم

    ۱۴۰۴/۱۰/۰۶
  14. ثنا

    فوقولعاده قوی بود ،ولی از نظرم اگر آخرش معلوم میشد چرا قلبشو میخوان و میخوان بکشنش بهتر بود،امید فصل دوم یا سینمایی دومی بسازن ازش

    ۱۴۰۴/۰۹/۲۷
  15. Amaya Chan

    کیفیت فوق العاده بالا آرت چشم نواز و موسیقی دل نشین
    واقعا عالی بود

    ۱۴۰۴/۰۹/۲۶
  16. Ali

    با اختلاف نگم بهترین ولی بدون شک یکی از بهترسن سینمایی هایی بوده که تا الان دیدم همه چیزش خدا بود: آرت و انیمیشنش،داستانش،کیفیتش، فایتاش و مخصوصا موسیقی های متنش
    واقعا خیلی حال کردم باهاش دم ماپا و مخصوصا انیمکس گرم که این انیمه ی به شدت خفن و شاهکارو برامون گذاشتید حتما ببینیدش توی دیدنش اصن شک نکنید

    ۱۴۰۴/۰۹/۲۵
  17. Anime_Lover_For_Ever

    چقدر خفن بودش! منتظر فصل ۲ هستم. بنظرتون کی منتشر میشه؟

    ۱۴۰۴/۰۹/۲۳
  18. محمد

    ممنون از گروه انیمکس 👑♥️

    ۱۴۰۴/۰۹/۲۲
  19. eli

    دمتون گرم

    ۱۴۰۴/۰۹/۲۰
  20. Moon

    خیلی قشنگ بود 😍😍😍 واااییی

    ۱۴۰۴/۰۹/۲۰
  21. Navid_36111

    واقعا عالی بود . وقت و پولی که سرش گذاشتن واقعا نتیجه فوق‌العاده ای بود. غم وان پانچ منو شست برد

    ۱۴۰۴/۰۹/۲۰
  22. پاس شدن یا انیمه دیدن؟

    اینقدر خوب بود، با کیفیت پرده ای ۱۲ بار دیدمش، همون روزی که برای اولین بار دیدم تا پنج صبح همون روز مانگاشو تموم کردم👌(توصیه میکنم حتما بخونیدش، داستان اصلا اون چیزی که فکر میکنید یا تو اینستا می‌زارن نیست…)
    این خفن انیمکس دمتون گرم به فردا نکشید سریع آوردینش❤️❤️

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۹
  23. Ali

    دمتون گرم تو اولین فرصت گزاشتیدش

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۹
  24. mrj

    واقعا بی نظیر بود بهترین بود عالی بود یعنی میتونم بگم نبینی انگار یه چیزی کمه حتما اول فصل اولشو ببینید بعد اینو
    مرسی از تیم ایو فیلم کاش حداقل بقیه انیمه ها رو هم بروز رسانی میکردید با تشکر

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۹
  25. رضا

    واقعا میتونم بگم بینظیر بود از همه لحاظ عالی و بهترین
    مرسی از تیم خوبتون کاش بقیه انیمه ها هم بروز رسانی کنید و بزارید با تشکر

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۹
  26. نهال

    عاشقش شدم
    ریتمش اینقدر بالاست بعد مدتها آدرنالینو تو انیمه حس کردم
    ممنون ازتون بابت سرعت ترجمه و قرار دادنش

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۹
  27. mehdi

    بنازمتون دمت گرمممم👌👌👌

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۹
  28. progamer

    سلام
    این کیفیت پرده است یا کیفیت عالی؟

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۹
    1. lich

      نه پرده نیست
      کیفیت خوبشه

      ۱۴۰۴/۰۹/۲۰
      1. Phantom

        Lich سان یه مدتیه اسمت توی مترجم های انیمه های تازه آپلود شده نیست، هرکجا که هستی برات آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

        ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
        1. lich

          آه… زندگی همینه… آدما میان و میرن… بگذریم… خیلی ممنونم عزیز

          ۱۴۰۵/۰۳/۰۹
  29. roma

    اوووف حاجییییی انیمکس قربونتتتت برممممم، فدای مرام معرفتتتتت بهترینیییی 😭💕🎀

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۸
  30. wind

    شاهکار برگشت
    ماکیما همه کاراش درسته

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۸
  31. Vahid

    دمتون گرم دوماهه منتظرم

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۸
  32. Lucifer

    ای جان ماکیما.سان

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۸
  33. رنگوکو

    خیلی ممنون

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۸
  34. Milad

    ایول بالاخره اومد🔥🔥🔥

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۸
  35. Hossein

    خسته نباشید میگم به تیم انیمکس اولین نفری بودید که گذاشتید دمتون گرم

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۸
  36. AB

    واقعا عالیه از نمره اش و تریلر هاش معلومه چقدر قشنگع ادامه چنساو من مرسی که ترجمه کردید تشکر از عوامل انیمیکس

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۸
  37. الاف

    یعنی یک‌ جور شروعیه برای فصل جدید ؟

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۸
  38. الاف

    یعنی یک‌ جور شروع برای فصل دومه ؟

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۸
    1. lich

      آرک دختر بمبی رو پوشش میده
      فصل بعدی میره آرک بعدی
      این سینمایی حدودای جلد ۶ ۷ میشه

      ۱۴۰۴/۰۹/۱۸
      1. mm

        یه سینمایی داشت قبل این که خلتصه فصل یک بود چیزی اضافه ای داشت که تو فصل ۱ نباشه؟ چون ندیدمش

        ۱۴۰۴/۰۹/۱۹
  39. سید

    بخدا به پیر به کی بگم باور کنید یه لول بالاتر از شیطان کش بود.فروش خوبی کرد ولی حقش بیشتر از اینا بود.

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۸
    1. الاف

      یک لول 😂 شیطان کش یه خوبی داره اونم کیفیتش خوبه هنو از خیلی از انیمه های دیگه ضعیف تره

      ۱۴۰۴/۰۹/۲۰
      1. noneed

        کیفیت اینم از شیطان کش بالاتره😃

        ۱۴۰۴/۰۹/۲۶
        1. イルファン

          نه دیگه از رو شکم حرف نزن .
          واقعا دیمن کیفیتش از این بالاتره ! ولی داستانی نه

          ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
  40. FARHAD

    بنازم سرعت🔥🔥🔥

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۸
    1. lich

      فرهاد جون از شدت خوشحالی دوبار یه کامنت رو زدی 😂😂😂

      ۱۴۰۴/۰۹/۱۸
  41. FARHAD

    بنازم سرعت🔥🔥

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۸
  42. Mustafa

    دمتون گرم.
    از صبح منتظرش بودم.
    مرسی.

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۸

نظر خود را بنویسید

تأیید: ۵ - ۲ = ?

کانال تلگرام انیمکس

صفحه اینستاگرام انیمکس

اطلاعات مرتبط
  • تیم ترجمه: Animex | انیمکس
  • مترجمان: Lich & Memento

نکات قابل توجه قبل از دانلود

1. تمامی عناوین سایت به صورت اصلی و بدون دستکاری می باشد.
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید


صفحه اصلی فیلم سریال انیمه کره ای ترکی بزودی
دوبله فارسی
جستجو
فیلترهای عمومی