
ادامه فصل اول انیمه Chainsaw Man.
- دانلود با کیفیت WEB-DL زیرنویس چسبیده فارسی
-
دانلود با کیفیت 1080p1.61GB
-
دانلود با کیفیت 1080p x2651.03GB
-
دانلود با کیفیت 720p1.36GB
-
دانلود با کیفیت 720p x265944.39MB
-
دانلود با کیفیت 480p802.58MB
-
دانلود زیرنویس1.64MB
نظر خود را بنویسید
اطلاعات مرتبط
- تیم ترجمه: Animex | انیمکس
- مترجمان: Lich & Memento
نکات قابل توجه قبل از دانلود
1. تمامی عناوین سایت به صورت اصلی و بدون دستکاری می باشد.
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید
برچسب ها
Action
Chainsaw Man – The Movie: Reze Arc
Chainsaw Man – The Movie: Reze Arc زیرنویس فارسی
Chainsaw Man Movie: Reze-hen
Chainsaw Man Movie: Reze-hen زیرنویس فارسی
Fantasy
اکشن
تماشای آنلاین انیمه
دانلود Chainsaw Man Movie: Reze-hen
دانلود انیمه
دانلود انیمه Chainsaw Man – The Movie: Reze Arc
دانلود انیمه Chainsaw Man – The Movie: Reze Arc با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Chainsaw Man Movie: Reze-hen
دانلود انیمه Chainsaw Man Movie: Reze-hen با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه جدید Chainsaw Man – The Movie: Reze Arc
دانلود انیمه جدید Chainsaw Man Movie: Reze-hen
دانلود انیمه جدید سینمایی چینسا من: آرک رزه
دانلود انیمه سینمایی چینسا من: آرک رزه
دانلود انیمه سینمایی چینسا من: آرک رزه با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان انیمه Chainsaw Man – The Movie: Reze Arc
دانلود رایگان انیمه Chainsaw Man Movie: Reze-hen
دانلود رایگان انیمه سینمایی چینسا من: آرک رزه
دانلود سینمایی چینسا من: آرک رزه
سینمایی چینسا من: آرک رزه
سینمایی چینسا من: آرک رزه زیرنویس فارسی
با این حال که مانگا رو خونده بودم واقعا افسرده شدم 😞💔.
fujimoto ازت متنفرم واسه کاری که تو این ارک و ارک های بعدی کردی .
امیدوارم fujimoto آدم شه پارت ۳ مانگا رو هم بده بیرون .
اینم بگم اسپویله ولی جواب دوستان بالاست چون توبین شیاطیم مرد اره ای ترسناک ترین و وحشتناک ترین شیطانه ولی قوی ترین نیست به خاطر همین بعدا میبین شیطان های مختلف مثل شیطان مرگ و شیطان قحطی و شیطان حمله و بقیه شیطان های قوی میخوان دنجی رو بکشن تا خودشون ترسناک ترین شن به عبارتی دنبال دنجی نیستن دنبال پوچیتان که قلب دنجیه چون خودتونم میدونین دنجی مرد اره ای نیست بلکه خو د پوچیتا هس
چرا همه این همه ناراحتن من میخوام اسپویل کنم اقا دنجی یه پسر دنیا ندیدس ماکیما هم یه کنترل گر شیطان اشغاله و فقط همه از جمله ماکیما پوچیتا رو میخوان نه دنجی ولی بهر حال همه دوستای دنجی و همچنین ماکیمای عزیز میمیرن و فقط خود دنجی میمونه البته خود دنجی ماکاما رو میکشه و بعدش خط داستان یهویی ۳۶۰ درجه عوض میشه دیگه بقیشم از مانگا چپتر ۱۰۰ به بعد بخونید دیگه والا بد نیست ولی در کل انیمه ای پر از خیانت هس ولی ری زیرو فصل ۴ خیلی غوله دارم با هر قسمتش حال میکنم ویستوریا چوب و شمیشیرم همینطور دارن دو تاشونم نفسمو بند میارن این حسی که باهاشون تجربه میکنم اخرین بار دو سال پیش حس کردم با اتک و مانستر و کدگیاس به هر حال مرد اره ای در کل یه انیمه با محتوای در ظاهر تاریک هستش ولی یه جوری به نمایش میکشن که انگار تاریکی به همراه کمدیه اخه انگار هر چی هم میشه به تخ…. م دنجی هم نیست تو کا خودشه ههههه
های قرار بد افسرده بشید ادامه هم میشه بقول خودش کسی خود دنجی ر و نمیخواد همه قلبش رو میخوان
هعی
به خدا اگه میدونستید فوجیموتو ( مانگاکا و نویسنده ) چه خوابی براتون دیده انیمه رو دراپ میکردید
پارت ۱ خداس ولی پارت ۲ اون تغییرات کارکتر ها رو من درک نکردم و جذبش نشدم صب میکنم هزار سال دیگه با انیمه استارت میزنم ولی اره
درد و نفرررررررررررررین زیاد داریم که نیومده
میگم انیمه های این سایت سانسوره ؟
سلام خیر
چرا اون زیر نوشته زیرنویسی در این ویدیو یافت نشد؟ مگه سافت ساب نداره؟ کجاست زیرنویسش؟
مشکل از پلیرتون هست. زیرنویس چسبیده هست و مشکلی نداره
That’s fucking I’m taking about
کسایی که انیمه رو میبینن🌝
کسایی که مانگارو خوندن و دارن انیمه رو دوباره میبینن میدونن داستان چی میشه🙂💔
ناراحتم که مانگارو خوندم
فوقالعاده بود!
از نظر من این داستان خواست نشون بده ماکیما تنها شانسی که دنجی داشت برای اینکه بتونه زندگی نرمال تری داشته باشه یا حتی متوجه این بشه که زندگی که الان داره عادی نیست و با دختری باشه که بیشتر ماکیما دوستش داشته باشه (حتی دنجی انتخاب کرد زندگی که داشت رو ول کنه و بره کمک رزه که فرار کنه) رو ازش گرفت و نشون داد که با اینکه دنجی فکر میکنه آزاده هر کاری میخواد کنه و به قول خودش بقیه رو تو تایم استراحت بپیچونه اما بازم تحت نظر ماکیما هست و برای من این آرک شخصیت ماکیما رو منفور کرد از نظر من در کل سینماییش خوب بود
همون طور که توی توضیحات نوشته شده ادامه فصل ۱ هست اگر شما فصل ۱ رو ندیدین احتمالا این سینمایی براتون نامفهوم میشه و قطعا پایانش مبهم هست چون فصل ۲ داره
جزو طرفدار های این انیمه نیستم پس فکر میکنم میتونم بی طرفانه نظر بدم
پیشاپیش متاسفم اگر به نظرات باقی دوستان نزدیک نیست:
۱٫ شخصیت پردازی دقیق
۲٫ گرافیک بالا
۳. داستان پوچ و ابزود که بیشتر به پارودی نزدیکه تا یک داستان علمی تخیلی یا فانتزی
اهداف شخصیت ها معلوم نیست کارهاشون و تصمیماتشون ناگهانیه و میشه گفت یک جهان آشوب زده و بی قانونه
صادقانه بگم علاقه مند نشدم.
البته اگه کسی از رنده کردن آدما لذت میبره شاید اسلشر این داستان براش مجذوب کننده باشه.
من صرفا گول امتیاز خوردم و خواستم به این انیمه یک فرصتی بدم
فوقولعاده قوی بود ،ولی از نظرم اگر آخرش معلوم میشد چرا قلبشو میخوان و میخوان بکشنش بهتر بود،امید فصل دوم یا سینمایی دومی بسازن ازش
کیفیت فوق العاده بالا آرت چشم نواز و موسیقی دل نشین
واقعا عالی بود
با اختلاف نگم بهترین ولی بدون شک یکی از بهترسن سینمایی هایی بوده که تا الان دیدم همه چیزش خدا بود: آرت و انیمیشنش،داستانش،کیفیتش، فایتاش و مخصوصا موسیقی های متنش
واقعا خیلی حال کردم باهاش دم ماپا و مخصوصا انیمکس گرم که این انیمه ی به شدت خفن و شاهکارو برامون گذاشتید حتما ببینیدش توی دیدنش اصن شک نکنید
چقدر خفن بودش! منتظر فصل ۲ هستم. بنظرتون کی منتشر میشه؟
ممنون از گروه انیمکس 👑♥️
دمتون گرم
خیلی قشنگ بود 😍😍😍 واااییی
واقعا عالی بود . وقت و پولی که سرش گذاشتن واقعا نتیجه فوقالعاده ای بود. غم وان پانچ منو شست برد
اینقدر خوب بود، با کیفیت پرده ای ۱۲ بار دیدمش، همون روزی که برای اولین بار دیدم تا پنج صبح همون روز مانگاشو تموم کردم👌(توصیه میکنم حتما بخونیدش، داستان اصلا اون چیزی که فکر میکنید یا تو اینستا میزارن نیست…)
این خفن انیمکس دمتون گرم به فردا نکشید سریع آوردینش❤️❤️
دمتون گرم تو اولین فرصت گزاشتیدش
واقعا بی نظیر بود بهترین بود عالی بود یعنی میتونم بگم نبینی انگار یه چیزی کمه حتما اول فصل اولشو ببینید بعد اینو
مرسی از تیم ایو فیلم کاش حداقل بقیه انیمه ها رو هم بروز رسانی میکردید با تشکر
واقعا میتونم بگم بینظیر بود از همه لحاظ عالی و بهترین
مرسی از تیم خوبتون کاش بقیه انیمه ها هم بروز رسانی کنید و بزارید با تشکر
عاشقش شدم
ریتمش اینقدر بالاست بعد مدتها آدرنالینو تو انیمه حس کردم
ممنون ازتون بابت سرعت ترجمه و قرار دادنش
بنازمتون دمت گرمممم👌👌👌
سلام
این کیفیت پرده است یا کیفیت عالی؟
نه پرده نیست
کیفیت خوبشه
Lich سان یه مدتیه اسمت توی مترجم های انیمه های تازه آپلود شده نیست، هرکجا که هستی برات آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
آه… زندگی همینه… آدما میان و میرن… بگذریم… خیلی ممنونم عزیز
اوووف حاجییییی انیمکس قربونتتتت برممممم، فدای مرام معرفتتتتت بهترینیییی 😭💕🎀
شاهکار برگشت
ماکیما همه کاراش درسته
دمتون گرم دوماهه منتظرم
ای جان ماکیما.سان
خیلی ممنون
ایول بالاخره اومد🔥🔥🔥
خسته نباشید میگم به تیم انیمکس اولین نفری بودید که گذاشتید دمتون گرم
واقعا عالیه از نمره اش و تریلر هاش معلومه چقدر قشنگع ادامه چنساو من مرسی که ترجمه کردید تشکر از عوامل انیمیکس
یعنی یک جور شروعیه برای فصل جدید ؟
یعنی یک جور شروع برای فصل دومه ؟
آرک دختر بمبی رو پوشش میده
فصل بعدی میره آرک بعدی
این سینمایی حدودای جلد ۶ ۷ میشه
یه سینمایی داشت قبل این که خلتصه فصل یک بود چیزی اضافه ای داشت که تو فصل ۱ نباشه؟ چون ندیدمش
بخدا به پیر به کی بگم باور کنید یه لول بالاتر از شیطان کش بود.فروش خوبی کرد ولی حقش بیشتر از اینا بود.
یک لول 😂 شیطان کش یه خوبی داره اونم کیفیتش خوبه هنو از خیلی از انیمه های دیگه ضعیف تره
کیفیت اینم از شیطان کش بالاتره😃
نه دیگه از رو شکم حرف نزن .
واقعا دیمن کیفیتش از این بالاتره ! ولی داستانی نه
بنازم سرعت🔥🔥🔥
فرهاد جون از شدت خوشحالی دوبار یه کامنت رو زدی 😂😂😂
بنازم سرعت🔥🔥
دمتون گرم.
از صبح منتظرش بودم.
مرسی.