
تاتسومی یک جنگجو است که به همراه دو دوست دوران بچگیش برای تامین هزینه های روستایشان به پایتخت سفر میکنند تا در آنجا با شکار هیولاها و پیوستن به ارتش بتوانند روستای خود را نجات دهند، اما در پایتخت هیولاهایی زندگی میکنند که از تمام هیولاهای جهان مخوفتر هستن …
آخرین بروزرسانی : قسمت 24
- دانلود فصل اول کامل
-
دانلود با کیفیت 1080pزیرنویس چسبیده فارسی
-
دانلود با کیفیت 720pزیرنویس چسبیده فارسی
نظر خود را بنویسید
مختصر و مفید
- پخش از : 7 ژوئیه 2014 تا 15 دسامبر 2014
- تعداد قسمت ها: 24
اطلاعات مرتبط
- تیم ترجمه: دنیای انیمه | AnimWorld
نکات قابل توجه قبل از دانلود
1. تمامی عناوین سایت به صورت اصلی و بدون دستکاری می باشد.
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید
ببینین چی دارین میگی مدفن کرم های شبتاب وافعا ناراح ت کننده ولی اشکمو در نیاورد و من تا حالا فقط جلوی ۳ تا انیمه کم اوردم و اشکم درومد با اینکه بالا ۵۰۰ تا انیمه دیدم یکی که فرانکلین در فرانس خودمون قشنگ نشستم یه دل سیر گریه کردم دومی اصلا نتونستم خودمو نگه دارم با اینکه مانگاشو خونده بودم اتک وقتی ارن مرد من با دو تا از دوستام بودم ۳ تایی یه جوری گریه کردیم میکاسا و ارمین گه میخورد اونجوری گریه کنه و بلاخره سومین انیمه و انیمه ای که بیشتر از بقیه اشکمو دراورد میشه گفت ۳ روز بغض کرده بودم براش مردن لولوش تو کد گیاس ۳ سال پیش بعد اتک نگاش کردم وبعد کد گیاسم شیطان کش بعد دارلینگ این چهارتا به ترتیب ۴ انیمه اولی بودن که دیدم و همون اول چنان ضربه ای بهم زدن عمر دارنم فراموش نمیکنم بعد دارلیگ به خودم قول دادم دیگه اشکم درنیاد ولی تو ناروتو کم مونده بود اشکم دراد اگه ناروتو هم میمرد دیگه در میومد البته تو بروتو مرد ولی خوشحالم با فاصله از مرگ بقیه مرد البته فک کنم تو سومین سینمایی شیطان کشم اشکم دراد ولی نهایت سعیمو میکنم درنیاد البته اینم بگم لولو یه سینمایی اومد که توش به زندگی برگشت و خدای گیاس شد و گیاس پخش میکرد و کم مونده بود خودمو بکشم چنان فحش میدادم به سازنده هاش اخمه من به خاطر مردنش ۳ رو عزاداری کردم به هر حال امیدوارم روز خوبی داشته باشی
Espoyler نزدیک بود اتکو به فاکان آف …تبدیل کنی برام خوب شد نخوندم
گریه؟
میدونین ایتاچی کیه؟!
من اولی انیمه ای که خودم جدی شروع کردم این بود تو ۱۳ سالگی ، نمی دونم چرا می خوام دباره این اشتباه تکرار کنم ، برای یه بچه ۱۳ ساله یکم زیادی بود اون موقع من نمیدونسم داستان خوب یا بد چه من فقط دنبال بزن بزن اکش بودم ( هر اپیزد یکی تیکه تیکه میشد )
انیمه باحالی تصوری از جنگ وپیچیدگی آن واتفاقات غمن گیر واقعا باحاله نگاه کنید
فکر میکنم دوستان یکم پیاز داغشو زیاد کردن ولی صادقانه بخوام نظر خودمو بگم تا قسمت ۱۵ هیییچ مورد خاصی نداشت تازه از اونجا به بعد یه دو سه تا جنگ و گریز به داستان اضافه میشه و یکم هیجان انگیز وگرنه واقعا انیمه درست درمونی نیست نمیدونم چطور بعضیا با این افسرده شدن و گریه کردنو …(شایدم مشکل از منه چون من نه تنها با این بلکه با مدفن کرم های شبتاب هم حتی بغض نکردم🗿🚬)
انیمه ای ( روز های مدرسه ای ) رو ببین
هر قسمتش یک افسردگی کامله
انیمه جوری ساخته شده که شما نتونین پیشبینی کنید چه اتفاقی میافته برای همینم شخصیت پردازیش مبهمه (اگه افسرده هستید نبینید)
از این گروه کلن دو نفر زنده میمونن
به عنوان کسی که حتی برای مدفن کرم های شبتاب هم گریه نکرد سر این یکی اشکم در اومد
شخصیت پردازیش یه مقدار مبهم بود ولی واقعا پیشنهاد میکنم اگه جنبشو ندارین نبینین
نهههههههههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
پیشنهاد میدم قبل از مرگتون اینو ببینید
چشم داداش😂
داش این کجاش خوبه؟ به جای این اگه تام و جری میدیدم از وقتم استفاده بهینه تری میکردم😐سناریو: چرتداستان: نامعلوم(رو هوا)شخصیت پردازی: ضعیفوقتتون رو تل نکنین دوستان😂