
فصل چهارم انیمهی The Rising of the Shield Hero
- دانلود فصل چهارم زیرنویس چسبیده فارسی
-
دانلود با کیفیت 1080p
-
دانلود با کیفیت 1080p x265
-
دانلود با کیفیت 720p
-
دانلود با کیفیت 720p x265
-
دانلود با کیفیت 480p
نظر خود را بنویسید
اطلاعات مرتبط
- تیم ترجمه: دنیای انیمه | AnimWorld
- مترجم: SorenA
نکات قابل توجه قبل از دانلود
1. تمامی عناوین سایت به صورت اصلی و بدون دستکاری می باشد.
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید
جوری که داره جلو میره قراره تو فصل های بعدی خیلی اوج بگیره واقعا اون فایت قسمت اخر یه چیزه دیگه بود
احساس میکنم داریم مأموریت فرعی هارو میبینیم 😂
فقط فصل اول واقعا خوب بود. دو و سه رو به زور دیدم… اینم دراپ.
فصل سوم که عالی بود نمیدونم چرا نمراتش پایینه شاید تغییراتی داشته نسبت به لایت ناول
بعضی جاهاش حس میکردی انگار سریع رد کردن ولی خیلی خوب بود از لحاظ بصری فصل سوم ببینیم فصل چهارم چجوریه
دمون فنی دیگه تقصیری نداری ………
از فصل ۱ تا ۲ قشنگ بود ولی بعدش دیگه خیلی چیزای اضافی و چرتی بهش دادن دیگه به جای اینکه داستانو قشنگ پیش ببرن همش میرن سراغ هاشیهها
خوشم میاد هیچکی سراغشم نگرفته